A motorozás őrült dolog, mindenkinek, aki csinálja a bolondok házában a helye. Amellett, hogy veszélyes még drága is, minden racionalitást nélkülöz. Ha Ön mégsem a fenti véleményt osztja, akkor látogasson el honlapunkra és biztosan találni fog kedvére való modellt széles választékunkból.
Amellett, hogy páratlan élményeket kínálunk és kiteljesedhet az Ön szabadságvágya, az ajánlatunk üzletileg is kedvező, mert
- Év végi nyereségéből a motorkerékpár leírható
- A bruttó kiskereskedelmi árból a 25% Áfa egyéni vállalkozók és gazdasági társaságok részére visszaigényelhető.
- Szezonban érvényes árakhoz képest kedvezőbb áron vásárolhat motort karácsonyi akciónk keretében
Chopper: VL1500 Intruder
A nagy VAS. A legnagyobb Intruder, a klasszikus design a legfejlettebb motorkerékpár technológiába ágyazva.
Motor: 1462cm3,SOHC, V-kéthengeres, SAHC, 6 szelepes
Teljesítmény: 67 LE/2300f/perc
Nyomaték: 116 Nm/2300 f/perc
Száraz tömeg: 296 kg
Supersport: GSX-R 1000
"Bull on the Market" A GSX-R legenda új megjelenési formája, a legnagyobb 600-as és 750-es testvérei mellett, extrém supersportkategóriás speedmotor. A világbajnokságot nyert modell utcai változata. Hihetetlen nyomaték és kiegyensúlyozott nyomatékleadás, melyet injektor és gyújtásvezérlő elektronika jellemez.
- 290 Km/h feletti végsebesség /160 LE
- Kenny Roberts Jr. világbajnok RGV-500-ból átvett vázszerkezet és futóműtechnológia.
- Elöl 6 dugattyús, hátul 2 dugattyús fékrendszer
Motor: 988 cm3, DOHC ,4 hengeres, vízhűtéses, 16 szelepes, benzinbefecskendezős
Teljesítmény: 160LE/10800F/perc
Nyomaték: 112 Nm/8400 f/perc
Száraz tömeg: 170 kg
Speciális anyagok jellemzik: titánium, acél és aluminium ötvözetek
Sport/Túra: Bandit 1200/S
Egy motor a kalandvágyóknak akik egy igazi banditával szembesülnek a motor megismerésekor. Azoknak ajánljuk, akik szeretik a határozott vonalvezetésű erős "Musclebike"-stílust.
Motor: 1157 cm3, DOHC, 4 hengeres, SACS, 16 szelepes
Teljesítmény: 98 LE/ 8500 f/perc
Nyomaték: 91.7 Nm/6500f/perc
Száraz tömeg: 214 kg
Fékek: 6 dugattyús fékek tárcsával
GS500
A GS 500 igen régóta szerepel a Suzuki modellpalettáján, s a kiegyensúlyozott teljesítményével, visszafogott formájával igen sok motorosnak vált megbízható, mindennapi társává Magyarországon is,2001-re a Suzuki mérnökei átfésülték a GS500-at, amely így sportosabb üléspozíciójával, agresszívebb küllemével hívja fel magára a figyelmet.
Motor: 487 cm3, léghűtéses, DOHC kéthengeres
Teljesítmény: 44 LE/9000 f/perc
Nyomaték: 40 Nm/7400 f/perc
Száraz tömeg: 173 kg
Fékek: Elöl-hátul tárcsafékek
7 fokozatban állítható hátsó rugóstag
Elektromos önindítású, 20 l-es tankkal
Luxusrobogó: Burgman 400/650
Egy luxusrobogó, mely megjelenése óta piacvezető ebben a szegmensben. Képes kielégíteni minden kifinomult igényt. Háromféle motorválasztéka minden igényt kielégít.
Jellemzői:
- 5 fokozatban állítható pilóta ülés támasz
- nagyobb taposólemez, könnyebb lelépési lehetőséggel
- szélesebb, magasabb szélvédő, 3 pozicióba állítható beömlőnyílással
- kényelmesebb üléspozíció
- oldalsó kapaszkodók, melyek az utas biztonságérzetét hivatottak biztosítani
- utas alatti tárolórész 53 l (2 bukósisakot, vagy egy A3-as diplomatatáskát képes befogadni)
Burgman 400-as
Motor: 385 cm3-es, egyhengeres, négyütemű, vízhűtéses, 4 szelepes
Teljesítmény: 32 LE/8000 f/perc
Nyomaték: 32 Nm /6000 f/perc
Száraz tömeg: 179 kg
Látogassa meg márkakereskedőinket, szeretettel várjuk!
(X)