Ma megkezdődik a győri fővonal pályarekonstrukciójának újabb szakasza, a munkálatok már egyidejűleg érintik mindkét vágányt, ezért három héten keresztül teljesen szünetel a vonatközlekedés Biatorbágy és Szárliget, illetve Tatabánya, éjszakánként pedig Szárliget és Budaörs között.
Egy uniós szabály szerint a hét napnál hosszabb, a forgalom több mint 30%-át érintő pályamunkálatokat két évvel előre be kell jelenteni, a MÁV viszont e kötelezettségének nem tett eleget a Budapest-Győr fővonalon történő felújítások kapcsán. A MÁV azonban jelezte, hogy szabályszerűen járt el, hiszen üzembiztonsági vágányzár esetén az előbb említett EU-s szabályok nem érvényesek.
Friss bejelentés érkezett az osztrák vasúttól, mely szerint a Budapestről Salzburg és München felé közlekedő járatoknál kötelező lesz átszállni Bécsben, nem lesznek közvetlen járatok október legnagyobb részében. Vitézy Dávid közösségi médiabejegyzésében arról ír, hogy az ÖBB megelégelte, hogy rendszeresen késnek a magyar vonatok.
Karbantartás miatt rövidített útvonalon járnak a 4-es és a 6-os villamosok a mostani hétvégén, a kimaradó szakaszon pótlóbuszokat állítanak forgalomba. A H5-ös, azaz a szentendrei HÉV budapesti szakaszán pedig a mostani és a következő hétvégén is pótlóbuszok közlekednek majd – közölte a Budapesti Közlekedési Központ.
A pályafelújítás első ütemét követően, október 27-től három héten át immár mindkét vágányon szünetelni fog a vasúti forgalom, azaz sor kerül az 1-es fővonal teljes kizárására Biatorbágy és Szárliget között – jelentette be a MÁV a Bécs felé vezető Budapest–Győr–Hegyeshalom-vasútvonal felújításával kapcsolatban.
Jelentősen módosul a menetrend hétfőtől a Budapest-Tatabánya-Győr-Hegyeshalom fővonalon, miután szeptember 18-án megkezdődik a Biatorbágy és Szárliget közötti szakasz felújítása - közölte a MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatósága pénteken az MTI-vel.
Szerdától április végéig pályafelújítást végeznek az észak-balatoni vasútvonalon, és tizenkét vasúti átjáró épül át - közölte a Mávinform kedden az MTI-vel.
Záhony térségében vágányzár lépett életbe múlt héten vasúti karbantartási munkálatok miatt, amely olyan iparvágányokat is érint, amelyen keresztül a dunaújvárosi vasműbe érkezik az alapanyag. Logisztikai forrásaink szerint emiatt elakadt a Dunaferr alapanyag-ellátása, ami veszélyezteti a folyamatos termelést és már rövid távon súlyos következményekkel járhat az egész gyárra nézve. A MÁV szerda este válaszolt megkeresésünkre, megerősítette a vágányzár hírét, egyúttal hangsúlyozta: Dunaferr vasúton történő nyersanyag-ellátása folyamatosan biztosított.
Szemben az európai jó hangulattal.
Bizalmi fordulat látszik a befektetési bankoknál.
Az orosz haderő elérte az ukrán véderő egyik legfontosabb városát.
Napokon belül kamatot vált az első PMÁP-sorozat.
Befutott a decemberi adat.