Kiírták a közbeszerzést a Szatmárnémeti felé épülő M49 gyorsforgalmi út második ütemére - írja az Európai Közbeszerzési Értesítő alapján a Magyar Építők. A 17,6 km hosszú, 2x2 forgalmi sávos autóút Ököritófülpös és Csenger (országhatár) között valósul meg. A nyertes ajánlattevőnek az útszakaszhoz kapcsolódó Kocsord üzemmérnökség tervezése is a feladata.
A meglévő kétsávos út nyomvonalát kibővítve négysávosra szélesítették a 37-es utat Gesztely és Szerencs között - írja a Magyar Építők. A közel 19 kilométeres új szakaszon 110 kilométer/órás sebességgel haladhatnak az autósok.
Kaposfüred térségében átadták a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában megvalósult kaposfüredi elkerülő szakaszt a 67-es főúton – írja a magyarepitok.hu.
Megnyílt a Füredi csomópont felüljárója. A 8-as főút Veszprém déli elkerülő I. üteme, a Litéri és a Füredi csomópontok között a beruházó NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. megbízásából a STRABAG Építő Kft. kivitelezésében valósul meg. A Füredi csomópont átadása jelentősen könnyíti a közlekedést - írja a Magyarépítők.
Négysávossá bővítik a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei 37-es számú főút Gesztely és Szerencs közötti 19 kilométeres szakaszát, a beruházás több mint 35 milliárd forintba kerül - mondta Palkovics László innovációs és technológiai miniszter hétfőn Szerencsen, sajtótájékoztatón. Az útépítés a jövő évben kezdődik meg, a 37-es út Miskolc-Gesztely közötti szakaszát már korábban négysávosították.
A vírusválság nem írja felül a hazai közúthálózat fejlesztésével kapcsolatos terveket, és a védekezés első szakaszában nem okozott jelentős késedelmet a beruházások megvalósításában - mondta el Mosóczi László, az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára a 8-as főút Veszprém déli elkerülőjének meginduló fejlesztésénél tartott munkabejáráson 2020. április 29-én.
A nyár végére teljessé válik a 21-es főút Salgótarján és Hatvan közötti szakaszának négysávosítása - hívja fel a figyelmet a Magyar Nemzet. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. oldalán elérhető adatok szerint öt szakaszban összesen 42 milliárd forintos fejlesztésről van szó, amelyből 36 milliárd forint az EU-s támogatás és a fejlesztés révén az autós menetidő Salgótarján és Budapest között közel 20 perccel csökken.
Hasznos, gyakorlati, érthető.
Életműrekordok mellett jelentős a visszaesés a forgalomban.
Azonban továbbra is vannak kérdőjelek.
Veszélyben a tenger alatti kritikus infrastruktúra.
Tovább ömlik a pénz a fosszilis iparba.
Megérkeztek a 2025-ös extraprofitadó részletei.
Megérkezett a Préda, a Portfolio kiberbűnügyi podcastjének második epizódja.