A koronavírus-válság miatti folyamatos gazdasági bizonytalanság nemcsak a bankok bevételét és nyereségét, hanem a márkaértékét is jelentősen megtépázta. A Trading Platforms UK által kielemzett adatok alapján 2020-ban több mint 23 milliárd dollárral csökkent a 10 legnagyobb globális bank összesített brandértéke. A koronavírus hazájában, Kínában eközben zavartalanul híznak tovább a bankok.
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint.
A Brand Finance idén is elkészítette a 25 legerősebb reptéri márka listáját. A Heathrow őrzi az első helyét.
Idén már 19. alkalommal állította össze listáját a legértékesebb márkákról az Interbrand. Ahogy ahhoz az elmúlt években már hozzászokhattunk, a 2018-as listát is tech cégek vezetik, az első helyre pedig idén is az Apple került.
Gyakorlati, hasznos, érthető
Egyre nehezebb helyzetben Kijev.
Az infláció ellen harcolna a kormány.
A magyar bankoknak lépniük kell!
Attól függ, mit nézünk.
Rossz hírek jöttek az iparból.