A Fiat addig üti a vasat, amíg forró

A Fiat Chrysler több mint 1 milliárd dollárt költ amerikai gyártókapacitásának bővítésére. A cél, hogy minél több Jeepet tudjanak előállítani, ugyanis a cégcsoportnak ez a húzómárkája, tavaly már 1,2 milliót adtak el belőlük világszerte - írja a Reuters.

Igazi Jeep ennyiért? - Jeep Renagade

A Jeep sokak számára ismert szó, de a legtöbben általánosításként használják, holott valójában egy márkanév. Egy olyan márkáé, mely a Chrysler kötelékébe tartozik, azaz most már teljes jogú tagja az FCA csoportnak, ami a Fiat és a Chrysler összeolvadásával jött létre. Legújabb modellje a Renagade, mely az első Jeep, ami Európában készül és a világ legalább 100 országában kerül forgalmazásra.

A Fiat "megmentője"

Az 1980-as években Lee Iacocca mentette meg a Chryslert a csődtől, most az amerikai márkának köszönheti a Fiat, hogy tovább gyárthatja kisautóit. A Chrysler és a Jeep nagyon jó eladási darabszámokat ért el fő piacain, ami az egész vállalatcsoport eredményességén meglátszik.

Akiknek a farmer a “business like" - Jeep Grand Cherokee

A rendszerváltást követően az egyetlen volt, mára egy a sok közül. Az 1990-es évek elején, közepén sok akkori “vállalkozó" státuszszimbólumként választotta az akkori autógyártásban szinte egyedülálló - de a Range Rovernél minden esetre nagyságrendekkel kedvezőbb áron beszerezhető - Jeep Grand Cherokee-t. A modell hazai hírnevét kétségkívül az a korszak határozta meg, melyet a német és japán konkurensek megjelenésével sem tudott teljes egészében levetkőzni.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Kongatják a vészharangot: olyan folyamat zajlik, amely pusztító vírusokat szabadíthat ránk
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.