A Fiat Chrysler több mint 1 milliárd dollárt költ amerikai gyártókapacitásának bővítésére. A cél, hogy minél több Jeepet tudjanak előállítani, ugyanis a cégcsoportnak ez a húzómárkája, tavaly már 1,2 milliót adtak el belőlük világszerte - írja a Reuters.
A Jeep sokak számára ismert szó, de a legtöbben általánosításként használják, holott valójában egy márkanév. Egy olyan márkáé, mely a Chrysler kötelékébe tartozik, azaz most már teljes jogú tagja az FCA csoportnak, ami a Fiat és a Chrysler összeolvadásával jött létre. Legújabb modellje a Renagade, mely az első Jeep, ami Európában készül és a világ legalább 100 országában kerül forgalmazásra.
Az 1980-as években Lee Iacocca mentette meg a Chryslert a csődtől, most az amerikai márkának köszönheti a Fiat, hogy tovább gyárthatja kisautóit. A Chrysler és a Jeep nagyon jó eladási darabszámokat ért el fő piacain, ami az egész vállalatcsoport eredményességén meglátszik.
A rendszerváltást követően az egyetlen volt, mára egy a sok közül. Az 1990-es évek elején, közepén sok akkori “vállalkozó" státuszszimbólumként választotta az akkori autógyártásban szinte egyedülálló - de a Range Rovernél minden esetre nagyságrendekkel kedvezőbb áron beszerezhető - Jeep Grand Cherokee-t. A modell hazai hírnevét kétségkívül az a korszak határozta meg, melyet a német és japán konkurensek megjelenésével sem tudott teljes egészében levetkőzni.
A Gázai övezet déli részét támadja a zsidó állam.
A zivatarok kíséretében alakulhatnak ki.
A vezérigazgató már utalt erre egy hétvégi interjújában.
Érdemes mielőbb oltatni.
És mi az a Trump-trade?
Hirsch Gábor IT biztonsági szakértőt kérdeztük a Checklistben.
Turbulens heteken vagyunk túl, de van még öt és fél hónap.