Milyen ma egy TOP call center? Le lehet-e győzni a negatív előítéleteket?

Milyen ma egy TOP call center? Le lehet-e győzni a negatív előítéleteket?

Fontos évet tudhat maga mögött Magyarország egyetlen tőzsdén jegyzett call centeres cége, az eSense Nyrt. Erősíteni tudták a piaci helyzetüket, 200 fővel növelték a munkavállalóik számát, elnyertek egy HIPA pályázatot és Budapest, illetve Nyíregyháza után hamarosan megnyitják az országban a harmadik call centerüket, Miskolcon. A szegmens magyarországi helyzetéről, az idei év tanulságairól és jövőbeli terveiről beszélgettünk a vállalat vezérigazgatójával, Varga Gáborral.

Új részvénnyel indult meg a kereskedés ma a magyar tőzsdén

Új részvénnyel indult meg a kereskedés ma a magyar tőzsdén

Kedden elindult a kereskedés a magyar tőzsdén az eSense Nyrt. részvényeivel a Budapesti Értéktőzsde standard kategóriájában. A másfél évtizede alapított eSense a tőzsdére lépést követő egy éven belül nyilvános forrásbevonást tervez, melynek célja a további akvizíciós növekedés finanszírozása.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Szép csendben nagy változás jön a Szép-kártyáknál!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.