Back Office profilra
Middle Office vezetőt
- forgalmazókkal történő kapcsolattartás, elszámolás felügyelete és lebonyolítása,
- munkafolyamatok kialakítása, procedúrák kialakítása,
- szabályzatok előkészítése, javaslattétel az üzembiztonság és a költséghatékonyság fokozására,
- felügyeleti szervek és hatóságok előírásainak végrehajtása,
- PSZÁF,MNB jelentések készítése, felügyelete,
- kapcsolattartás a belső ellenőrzéssel,
- kétes ügyfélkövetelések kezelése,
- Garantált alapok indításával és lejáratával összefüggő kalkulációk, elszámolások kialakítása, lebonyolítása.
- felsőfokú gazdasági szakirányú végzettség,
- aktív középfokú angol nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt),
- 2 év hasonló területen szerzett szakmai és legalább egy év vezetői tapasztalat.
az ideális jelölt jellemzői: pontosság, precizitás, következetesség, önálló munkavégzés, jó szervezőkészség, csapatmunka, kreativitás, jó elemző készség.
A szakmai önéletrajzokat "Middle Office vezető" jeligére legkésőbb április 28 .-ig az alábbi címre kérjük eljuttatni:
1851 Budapest, e-mail cím: job@khb.hu