A cikk megjelenését a Vodafone Magyarország támogatta.
A július 11-16. között esedékes informatikai átállás a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá válik.
A szolgáltató arra kéri ügyfeleit, hogy a szükséges ügyeiket intézzék el az átállás előtt, mert azalatt nem lesz rá lehetőségük.
A vezetékes szolgáltatással kapcsolatos ügyintézésekre már június 24-től is csak korlátozottan van lehetőség, amennyiben új vezetékes szolgáltatást vagy médiaeszközt szeretnének megrendelni, azt kizárólag személyesen az üzletekben július 7-ig tehetik meg, ahogy a meglévő vezetékes szolgáltatás másik címre való áthelyezését is. Új vezetékes szolgáltatás vagy médiaeszköz megrendelésére továbbá meglévő vezetékes szolgáltatás másik címre való áthelyezésére az átállás alatt nem lesz lehetőség.
A szolgáltató továbbá arra kéri ügyfeleit, hogy július 6-ig fizessék be számláikat, az érintett időszakban pedig ne indítsanak számlabefizetést. Amennyiben korábbi otthoni számlákra van szükség, azokat érdemes már július 8. előtt letölteni a My Vodafone Otthoni fiókból, ugyanis ezek július 9. után ezen a felületen már nem lesznek elérhetők. Az informatikai átállás eredményeképpen az ügyfelek új számlafizető azonosítót kapnak, amelyről e-mailben és SMS-ben is értesítést kapnak.
Az informatikai átállást követően az ügyfelek a megszokottnál később kaphatják meg a számlákat, de ebből eredően nem éri hátrány őket, a befizetési határidőt meghosszabbítják, a szolgáltató nem számít fel késedelmi kamatot és elektronikus számla esetén az ügyfelek nem veszítik el az e-pack kedvezményt sem.
Mobilos ügyfeleknek azt javasolják, hogy gondoskodjanak időben az elegendő adatmennyiségről és a roaming szolgáltatások aktiválásáról a nyári szabadságok és nyaralások időszakában és július 11-ig fizessék be számláikat. A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket, valamint kérik az ügyfeleket, hogy az ezen időszakban esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket még az átállás előtt végezzék el.
Június 24. és július 16. között nem elérhető:
- a vezetékes szolgáltatással kapcsolatos webshop, online leadott rendelések - új vezetékes szolgáltatás vagy médiaeszköz megrendelése személyesen az üzletekben július 7-ig lehetséges.
- a meglévő vezetékes szolgáltatások áthelyezése egy másik címre
Július 11-16. között nem lesz elérhető:
- a mobil előfizetéssel kapcsolatos webshop, online leadott rendelések. Emiatt új szolgáltatás vagy készülék rendelésére, vagy meglévő mobil előfizetés módosítására július 11-ig van lehetősége az ügyfeleknek. A szolgáltató azt javasolja továbbá az ügyfeleknek, hogy július 6-ig rendeljék meg SIM kártyájukat vagy mobil készüléküket, hogy még időben kiszállíthassák.
- a My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és alkalmazásban nem érhetők el a számlák, szolgáltatások.
- a meglévő vezetékes szolgáltatások módosítása
- a streaming és kiegészítő TV szolgáltatások megrendelése
- a meglévő mobil előfizetés módosítása (szerződéshosszabbítás, tarifacsomagváltás). Adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása. Roaming szolgáltatás aktiválása.
- a mobil és vezetékes számlázással kapcsolatos online és személyes ügyintézés
- a Vodafone TV web és mobil alkalmazás elérés
- az eszközökkel/készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás)
- a mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó)
- az Easy Rider alkalmazás
- a feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM kártya aktiválás
A cikk megjelenését a Vodafone Magyarország támogatta, az informatikai átállásban érintett folyamatokról és a teendőkről a teljes lista a Vodafone erre a célra létrehozott aloldalán érhető el.