Vállalkozók tízezrei adják ki önként és dalolva a digitális ujjlenyomatukat Magyarországon - Miért nagy baj ez?
Az ember veszélyérzete teljesen máshogy működik az online térben, mint az offline világban. Legyen szó magánemberekről vagy cégekről, jellemző, hogy sokkal kevésbé figyelünk tudatosan a személyes adatainkra, értékeinkre. Jó példa, hogy vállalkozók tízezrei adják ki önszántukból harmadik félnek, elsősorban a könyvelésüket végző cégnek digitális "ujjlenyomatukat" - az más kérdés, hogy ez egyik félnek sem jó. De ha ez így van, miért alakult ki tömeges szinten ez a felelőtlenség határát súroló gyakorlat, és hogy befolyásolja vállalkozók százezreinek online biztonságát a közelmúltban indult és nagy port kavart Ügyfélkapu+ és Digitális Állampolgár projektek, és milyen egyéb fejlesztések zajlanak, amelyek segíthetnek a probléma megoldásában?