Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
A konferencia első szekciójában arra igyekeznek majd szakmai előadóink választ adni, milyen trendek jellemzik jelenleg a nemzetközi és a hazai kiskereskedelmi szektort, hogyan lehet sikeresen leküzdeni a leginkább fajsúlyosnak tekinthető kihívásokat. Ilyen többek között a makrogazdasági helyzet, közte a munkaerőhiány, az ellátási láncok kérdésköre, illetve az állami szabályozás állandó változásai. De szó esik majd a változó fogyasztási szokásokról is, így kiemelt témáink közé tartozik majd az is, hogy a változó piaci környezetben milyen marketing- és kommunikációs stratégiákkal lehet megszólítani a vásárlókat, legyen szó az FMCG szektorról, a divat- és elektronikai iparon át, a kiskereskedelem teljes spektrumáig.
13:30 - 13:50
Piaci lehetőségek a kereskedelemben - makrogazdasági kitekintő
Előadó: Madár István, vezető elemző, Portfolio Csoport
13:50 - 14:10
Fogyasztási és kiskereskedelmi trendek, kilátások
Előadó: Dr. Kozák Tamás, főtitkár, Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ)
14:10 - 14:30
A nagy- és kiskereskedelmi piacok szabályozása – Mit miért tesz az állam, és hogyan lehet/kell/muszáj rá piaci, azaz profitorientált szemlélettel reagálni?
Előadó: Neubauer Katalin, főtitkár, Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség
14:30 - 15:20
Tulajdonosok, vezérigazgatók kerekasztala: Mit gondol a retail szakmai krémje a kiskereskedelmi szektor kihívásairól, azaz jelenéről és jövőjéről?
Moderátor: Bán Zoltán, vezérigazgató, Net Média (Portfolio Csoport)
Beszélgetés résztvevői:
15:20 - 16:00
A legfontosabb marketing-kommunikációs döntéshozók kerekasztala: Marketing, kommunikáció és PR a kiskereskedelemben
Moderátor: Orosz Márton, tartalomfejlesztési igazgató, Portfolio Csoport
Beszélgetés résztvevői:
A konferencia II. szekciójában a hagyományos, azaz offline, továbbá a feltörekvő online, illetve a hibrid üzleti modellek kerülnek terítékre. Emellett a szekcióban erős fókuszt kap majd a RetailTech, azaz a digitalizáció és az automatizáció is, amely egyre inkább előtérbe kerül a kiskereskedelmi szektorban. Továbbá szót ejtünk majd az ESG szempontokról is, hiszen a társadalmi felelősségvállalás, a környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontok a kiskereskedlemben ugyanúgy egyre inkább terítéken vanak, mint bármelyik másik szektroban.
16:20 - 16:40
Hogyan segíti az AI a Retail szektort? Gyakorlati esetek
Előadó: Fekete Csongor, Managing Director, HolistiCRM
16:40 - 16:50
Az érthetetlen generáció érthetően - Z generáció, mint a jövő vásárlóereje
Előadó: László Miklós, alapító, Diverzum
16:50 - 17:30
A személyes, az online vagy a hibrid vásárlásé a jövő?
Moderátor: Kui János, ügyvezető igazgató, Marketing Resolution Kft., MBSZ tag
Beszélgetés résztvevői:
17:30 - 18:10
Retail-Tech: Digitalizáció, automatizáció, és az ESG szerepe a kiskereskedelemben
Moderátor: Szász Péter, elemző, Portfolio
Beszélgetés résztvevői:
Társszervező
Gold támogató
Silver támogató
Bronze támogató
Szakmai partner
Accessibility Partner
Szervezés, lebonyolítás, információk
Szponzorációs lehetőségek
Tartalmi és szervezési kérdésekben