Küzdelem az ügyfelekért: Innováció az ügyfélszolgálatban (x)
Prémium

Küzdelem az ügyfelekért: Innováció az ügyfélszolgálatban (x)

PR cikk
Fedezd fel az ügyfélszolgálat jövőjét a novemberi Contact konferencián!

Az ügyfélszolgálat szerepe a modern üzleti világban kiemelkedően fontos, hiszen a vállalatok sikere nem csupán a termékek vagy szolgáltatások minőségén múlik, hanem azon is, hogy hogyan képesek fenntartani és erősíteni az ügyfélkapcsolatokat. Az ügyfelek igényei folyamatosan változnak, ezért elengedhetetlen, hogy a cégek folyamatosan alkalmazkodjanak, proaktív lépéseket tegyenek, és élvonalbeli ügyfélszolgálati megoldásokat kínáljanak.

A megfelelő ügyfélszolgálati stratégia nemcsak a panaszkezelés során mutatkozik meg, hanem abban is, hogy a vállalatok hogyan építik ki az ügyfélélményt és miként reagálnak a piaci trendekre. A sikeres ügyfélszolgálat alapja a hiteles kommunikáció, az empátia és a folyamatos fejlődés, amely hozzájárul az ügyfelek lojalitásának növeléséhez.

A digitális megoldások és az automatizáció egyre nagyobb szerepet játszanak a kapcsolattartásban, ami új kihívások elé állítja a cégeket. Ahhoz, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenyből, innovatív megoldásokra és friss ötletekre van szükségük.

Egy ilyen gondolatébresztő esemény keretein belül kerülnek megvitatásra a legújabb trendek és gyakorlatok, amelyek segítik a cégeket a sikeres ügyfélszolgálat megvalósításában. Az idei konferencia fókuszában a "Küzdelem az ügyfelekért" áll, amely a modern ügyfélszolgálati megközelítések és stratégiák körüli diskurzusra hívja fel a figyelmet.

A rendezvényen neves szakértők, mint Herendi Gábor, Bőhm Kornél és Barabás Éva osztják meg tapasztalataikat:

  • Herendi Gábor előadása, "A filmkészítés kulisszatitkai", betekintést nyújt abba, milyen lépések szükségesek egy film előkészítéséhez, a forgatókönyv kidolgozásától a szereplőválogatásig.
  • Barabás Éva előadásában, "Kritikus helyzetek kezelése élő adásban", tanulságos történeteket oszt meg arról, hogyan lehet stresszes helyzetekben is helytállni.
  • Bőhm Kornél pedig a "Nicsak, ki beszél?" című előadásával fogja bemutatni az ügyfélkommunikáció során felmerülő kihívásokat és azok kezelését.

Izgalmas program

A konferencia különlegessége a „párharc,” ahol a legnagyobb cégek képviselői állnak színpadra, hogy bemutassák, ők hogyan küzdenek az ügyfelekért. Ezek az előadások tanulságosak, hiszen valós példákon keresztül ismerhetjük meg a sikeres stratégiákat és a legújabb piaci trendeket.

Tanulás és fejlődés

A Contact Ügyfélszolgálati Konferencia remek lehetőséget kínál arra, hogy a résztvevők tanuljanak a legjobbaktól, inspirációt merítsenek, és új ötleteket találjanak saját cégeik számára. Az esemény során betekintést nyerhetnek a legújabb technológiákba, mint például a mesterséges intelligencia és a chatbotok, amelyek új szintre emelik az ügyfélszolgálati tevékenységet. A tudásmegosztás és a szakmai fejlődés érdekében a résztvevők lehetőséget kapnak arra, hogy tapasztalataikat és ötleteiket megosszák egymással.

Csatlakozz hozzánk!

Fedezd fel az ügyfélszolgálat új dimenzióit, és légy része ennek a fontos beszélgetésnek! A Contact Ügyfélszolgálati Konferencia 2024. november 6-7-én, az Esztergomi Grand Hotelben vár téged!

(x)

Kasza Elliott-tal

T. Rowe Price - kereskedés

Pénteken eladtam a MARA részvényeimet, és most égeti a zsebemet a pénz, be kellene fektetni és termelni egy kicsit még az idén. A november általában jó hónap Amerikában, ráadásul most itt a

Holdblog

Bepillantás a képzelt jövőbe

Nem tudjuk, mit hoz a jövő, de a jelenlegi trendek alapján nem sok jóra számíthatunk. A klímaváltozás ellen nem igazán teszünk, a műanyaghulladék beterít minket,... The post Bepillantás a k

Holdblog

Apám, a Bitcoint mivel magyarázod?

Vendégünk Szabó Dávid, témáink szerteágazók, szívünk vidám. Jó szórakozást! 0:45       A pénz erózió 13:10     A bitcoint mivel magyarázod, apám? 25:20     És mi van a tö

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Képességei határán billeg Oroszország? Beindult az orosz hadigépezet, egy kijózanító jelentés árnyalja a Kreml helyzetét
Díjmentes előadás

Tőzsdei megbízások helyes használata

Kérdések és válaszok azzal kapcsolatban, hogy mire figyelj, ha kezdő befektető vagy!

Díjmentes előadás

Hogyan vágj bele a tőzsdei befektetésbe?

Mire kell figyelned? Melyek az első lépések? Mely tőzsdei termékeket célszerű mindenképpen ismerned?

Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó raktárak és logisztikai központok

A legmodernebb ipari és logisztikai központok kínálata egy helyen

Budapest Economic Forum 2024
2024. október 17.
Banking Technology 2024
2024. november 5.
Graphisoft - Portfolio Construction Technology & Innovation 2024
2024. november 27.
HR (R)Evolution 2024 - Powered by Prohuman & Pénzcentrum
2024. november 13.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet
losonczi_david__portfolio_1500