Küzdelem az ügyfelekért: Innováció az ügyfélszolgálatban (x)
Prémium

Küzdelem az ügyfelekért: Innováció az ügyfélszolgálatban (x)

PR cikk
Fedezd fel az ügyfélszolgálat jövőjét a novemberi Contact konferencián!

Az ügyfélszolgálat szerepe a modern üzleti világban kiemelkedően fontos, hiszen a vállalatok sikere nem csupán a termékek vagy szolgáltatások minőségén múlik, hanem azon is, hogy hogyan képesek fenntartani és erősíteni az ügyfélkapcsolatokat. Az ügyfelek igényei folyamatosan változnak, ezért elengedhetetlen, hogy a cégek folyamatosan alkalmazkodjanak, proaktív lépéseket tegyenek, és élvonalbeli ügyfélszolgálati megoldásokat kínáljanak.

A megfelelő ügyfélszolgálati stratégia nemcsak a panaszkezelés során mutatkozik meg, hanem abban is, hogy a vállalatok hogyan építik ki az ügyfélélményt és miként reagálnak a piaci trendekre. A sikeres ügyfélszolgálat alapja a hiteles kommunikáció, az empátia és a folyamatos fejlődés, amely hozzájárul az ügyfelek lojalitásának növeléséhez.

A digitális megoldások és az automatizáció egyre nagyobb szerepet játszanak a kapcsolattartásban, ami új kihívások elé állítja a cégeket. Ahhoz, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenyből, innovatív megoldásokra és friss ötletekre van szükségük.

Egy ilyen gondolatébresztő esemény keretein belül kerülnek megvitatásra a legújabb trendek és gyakorlatok, amelyek segítik a cégeket a sikeres ügyfélszolgálat megvalósításában. Az idei konferencia fókuszában a "Küzdelem az ügyfelekért" áll, amely a modern ügyfélszolgálati megközelítések és stratégiák körüli diskurzusra hívja fel a figyelmet.

A rendezvényen neves szakértők, mint Herendi Gábor, Bőhm Kornél és Barabás Éva osztják meg tapasztalataikat:

  • Herendi Gábor előadása, "A filmkészítés kulisszatitkai", betekintést nyújt abba, milyen lépések szükségesek egy film előkészítéséhez, a forgatókönyv kidolgozásától a szereplőválogatásig.
  • Barabás Éva előadásában, "Kritikus helyzetek kezelése élő adásban", tanulságos történeteket oszt meg arról, hogyan lehet stresszes helyzetekben is helytállni.
  • Bőhm Kornél pedig a "Nicsak, ki beszél?" című előadásával fogja bemutatni az ügyfélkommunikáció során felmerülő kihívásokat és azok kezelését.

Izgalmas program

A konferencia különlegessége a „párharc,” ahol a legnagyobb cégek képviselői állnak színpadra, hogy bemutassák, ők hogyan küzdenek az ügyfelekért. Ezek az előadások tanulságosak, hiszen valós példákon keresztül ismerhetjük meg a sikeres stratégiákat és a legújabb piaci trendeket.

Tanulás és fejlődés

A Contact Ügyfélszolgálati Konferencia remek lehetőséget kínál arra, hogy a résztvevők tanuljanak a legjobbaktól, inspirációt merítsenek, és új ötleteket találjanak saját cégeik számára. Az esemény során betekintést nyerhetnek a legújabb technológiákba, mint például a mesterséges intelligencia és a chatbotok, amelyek új szintre emelik az ügyfélszolgálati tevékenységet. A tudásmegosztás és a szakmai fejlődés érdekében a résztvevők lehetőséget kapnak arra, hogy tapasztalataikat és ötleteiket megosszák egymással.

Csatlakozz hozzánk!

Fedezd fel az ügyfélszolgálat új dimenzióit, és légy része ennek a fontos beszélgetésnek! A Contact Ügyfélszolgálati Konferencia 2024. november 6-7-én, az Esztergomi Grand Hotelben vár téged!

(x)

RSM Blog

A HR hatása az M&A ügyletekre

Az emberi erőforrásokkal összefüggő kérdések és kockázatok megértése egy tranzakciós folyamat során általában a második legfontosabb lépés egy tranzakciós célpont értékelésekor. A H

Holdblog

Ilyen jól úsznak a kenguruk?

Új-Zéland az élen jár a lakosságarányos olimpiai érmek számában. Ausztrália pedig 27 milliós lélekszáma ellenére sem tud kiesni az éremtáblák első 10 helyéről. De miért... The post Ily

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Mérgező víz folyik a csapból? Itt a térkép, több százezer magyart érinthet

Vezető modellező/ pénzügyi modellező

Vezető modellező/ pénzügyi modellező
Agrárszektor Konferencia 2024
2024. december 4.
Graphisoft - Portfolio Construction Technology & Innovation 2024
2024. november 27.
Mibe fektessünk 2025-ben?
2024. december 10.
Property Awards 2024
2024. november 28.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó raktárak és logisztikai központok

A legmodernebb ipari és logisztikai központok kínálata egy helyen

Díjmentes előadás

Kisokos a befektetés alapjairól, tippek, trükkök a tőzsdézéshez

Előadásunkat friss tőzsdézőknek ajánljuk, összeszedünk, minden fontos információt arról, hogy hogyan működik a tőzsde, mik a tőzsde alapjai, hogyan válaszd ki a számodra legjobb befektetési formát.

Díjmentes előadás

Hogyan vágj bele a tőzsdei befektetésbe?

Mire kell figyelned? Melyek az első lépések? Mely tőzsdei termékeket célszerű mindenképpen ismerned?

Ez is érdekelhet
1500-ubm