Előfizetői tartalom

Túl lehet a mélyponton a Gucci anyacége

Portfolio
A Kering luxuskonszern nehéz időszakon megy keresztül, miután a Gucci márka újabb gyenge negyedévet zárt. A vállalat vezetése szerint időbe telik, mire visszatérnek a növekedési pályára, és egyelőre nem neveztek ki új vezető tervezőt az olasz márka felvirágoztatására. A menedzsment mindazonáltal bizakodó a jövővel kapcsolatban.

A francia csoport közölte, hogy bevételei a negyedik negyedévben 12%-kal csökkentek az egy évvel korábbihoz képest (az elemzői konszenzust még így is sikerült felülmúlni). Ezt elsősorban a Gucci 24%-os visszaesése okozta, amely a csoport bevételének közel felét és a működési eredmény kétharmadát adja. A csoport kisebb márkái, különösen a Bottega Veneta azonban a vártnál...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés