Új szereplőt üdvözölhetünk a hazai nagy háztartási gépek piacán áprilistól. A Haier ambiciózus célokkal érkezett Magyarországra, nem kevesebbet szeretne elérni, mint hogy három év múlva a Top 3 háztartási márkák közé kerüljön. Erre minden esélye megvan, ugyanis a vállalat Ázsiát és Amerikát már meghódította, az európai terjeszkedés üteme pedig igencsak bizakodásra ad okot. A prémium kialakítású és intelligens termékek hivatalos forgalmazását itthon a Candy Hoover Hungary Kft. látja el.
Jövőbemutató hűtőszekrények, professzionális bortemperálók, okos mosó- és szárítógépek, valamint beépíthető konyhai készülékek lesznek elérhetőek a Haier hazai portfóliójában április 15-től. A világ elsőszámú nagy háztartásigép-márkája1 olyan termékeket kínál a magyar vásárlóknak, amelyek innovatív megoldásaikkal garantálják mindennapi kényelmüket. A technológiai fejlődés mellett nagy hangsúlyt kap a prémium megjelenés is: olyan modern, letisztult dizájn és elegancia jellemzi a gépeket, amelyek remekül illeszkednek minden konyhába.
A világszerte több mint 160 országban jelen lévő és közel 40 éves múltra visszatekintő Haier az ázsiai és az amerikai nagy háztartási gép-piacokon elért sikereken felbuzdulva a közelmúltban Európára vonatkozóan is komoly célokat fogalmazott meg. A márka nem titkoltan a szegmens legnagyobb szereplői közé szeretne emelkedni. Ennek része a magyar piacon való megjelenés is, amely nagyban erősíti az európai terjeszkedést, ahol a vállalat már most számos gyártóbázissal rendelkezik. A hazai bevezetés teljes mértékben támogatja az anyavállalat stratégiai célját, hogy a Haier belátható időn belül az elsőszámú választás legyen a fogyasztók számára az okos háztartási gépek tekintetében. A tervek szerint 2026-ra a Top 3 háztartási márkák egyikévé válik a brand, már Magyarországon is.
A vállalat számára meglehetősen dinamikus növekedés körvonalazható a kontinensünkön, ezért a magyarországi terjeszkedés kapcsán is bizakodóak vagyunk. A hazai bevezetés révén egy nemzetközi sikertörténetnek lehetünk a részesei
– mondta Rózsa Márton, a Candy Hoover Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
A Haier eddig 21 európai országban volt elérhető, Magyarország lesz a 22., ahol hivatalosan is jelen lesz. A vállalat több mint 50 készülékkel debütál hazánkban, a tervek szerint a termékek köre az elkövetkező években tovább bővül. Az intelligens háztartási gépeket a vállalat kiemelt partnereinél, az Euronics, illetve a Media Markt üzleteiben és webáruházaiban lehet megvásárolni.
1Euromonitor 2022
(x)