A vásárlói igények kielégítése a dinamikus változások korában (x)
Prémium

A vásárlói igények kielégítése a dinamikus változások korában (x)

PR cikk
Miközben a közösségi kereskedelem szép lassan már nem csupán egy felfedezésre váró csatorna lesz a csomagolt fogyasztási cikkek (CPG) iparág számára, a Nu Skin a digitális kereskedelmi lehetőségek terén indít beruházásokat a még jövedelmezőbb fogyasztói-elköteleződés biztosítására.

A Nu Skin elnök-vezérigazgatója, Ryan Napierski szerint a szépségipari és wellness termékek világa továbbra is egy gyorsan növekedő, dinamikus iparág, és a utahi központú vállalat sikeresen alkalmazkodik az új jövőhöz.  „Úgy éreztük, fontos volt, hogy átfogalmazzuk a jövőképünkre vonatkozó nyilatkozatunkat és arra összpontosíthassunk, hogy a világ vezető integrált szépségipari és wellness vállalatává váljunk, amely dinamikus partner lehetőség-platformunkon keresztül működik.”

thumbnail_Ryan Napierski_NuSkin_CEO_k

A Nu Skint 1984-ben alapították Provoban, Utah államban, azzal a céllal, hogy minőségi összetevők felhasználásával készült kozmetikai termékeket értékesítsen egy nagyvonalú feltételek által motivált külső értékesítési hálózaton keresztül. A stratégia óriási visszhangot keltő siker lett. 1996 novembere óta a vállalat a New York-i Értéktőzsdén is jegyezve van.  

Ez a siker viszont elhomályosította azt a tényt, hogy a vállalat háttérben meghúzódó erőssége a tudományalapú kutatás-fejlesztés és termékinnováció, ami szorosan összekapcsolódik a holisztikus megközelítés által kínált lehetőségekkel.  

A megfelelő táplálkozás és hidratálás nélkül a bőr még a szépségápolási és wellness termékek használata mellett sem fog megfelelően működni. Azonban a szépségápolási és wellness termékek együtt még jobban fokozhatják a kívánt eredményt. Egy jó példa erre az ageLOC LumiSpa iO és a Beauty Focus Collagen+ - klinikai kutatások megerősítették, hogy a két termék kombinációjával 43-79%-kal jobb eredmény érhető, szemben a kizárólag az ageLOC LumiSpa iO használatával elért eredményekkel.

A globális piaci trendek is megerősítik az integrált stratégiák sikerességét: míg a globális szépségpiac egy több, mint 637 milliárd dolláros üzlet (szépségápolás és személyi higiénia 530+ milliárd dollár, szépségápolási eszközök 107+ milliárd dollár), addig a globális wellness piac 476 milliárd dollárt tesz ki. Ha az összeset egy kalap alá vesszük, akkor egy több, mint 1 billió dolláros üzleti lehetőségről beszélünk.

Ez a holisztikus szemlélet abban a felismerésben is tükröződik, hogy minden ember más, így eltérő szépségápolási és wellness megoldásokra van szüksége. A Nu Skin stratégiája, hogy személyre szabott megoldásokon keresztül lép be ebbe az egyedülállóan személyes világba, amely az EmpowerMe nevet viseli. Ez, a csupán egy újabb marketingszlogennek tűnő megközelítés a Nu Skin számára csúcstechnológiás gyártási paradigmává vált. Az elmúlt öt évben az Euromonitor a világ vezető szépségápolási eszközrendszer márkájává választotta a Nu Skint.**

 2020 óta a Nu Skin azon dolgozik, hogy ezeket az Internet-of-Things (IoT, dolgok internete) készülékeket összekapcsolja a digitális alkalmazásokkal. Mindez lehetővé teszi, hogy a termékek és készülékek az ügyfélélmény még szervesebb részét képezzék. A Nu Skin így sokkal gazdagabb rálátást nyújthat a vásárlóknak saját személyes wellness élményükbe. A termék olyan tartalmakat biztosít, amelyek végig kísérik őket személyes utazásuk során.

Az információk átadásának módja is megváltozott: a hagyományos kereskedelem világát felváltja az e-kereskedelem, és elsősorban a közösségi kereskedelem.  

A közösségi média platformok már nem csupán közösségi felületek, az influenszer és partneri piacok erősödésével kereskedelmi platformokká is válnak.

A digitális korszak beköszöntével, az elmúlt tíz évben nagy mértékben megváltoztak az emberek termékvásárlási szokásai. Tíz évvel ezelőtt az értékesítők még pultok mögött állva mutatták be az egyes termékeket a kiskereskedelmi üzletekben és repülőtereken.  A márkák általánosságban a kiskereskedőkön és bizonyos e-kereskedelmi platformokon keresztül kerültek kapcsolatba a vásárlókkal, amely révén egy igényalapú megközelítésben tudták kínálni a termékeket.

„A fogyasztók ott akarnak vásárolni, ahol vannak, és mint tudjuk a Z- és millenniumi generációk jelentősen több időt töltenek el a közösségi média felületeken” - jegyzi meg az elnök-vezérigazgató. A vállalat tehát megértette, hogy annál jobb, minél közelebb tud közvetlen kapcsolatba kerülni a vásárlókkal a közösségi médiákon keresztül, ez pedig már magának a közösségi kereskedelemnek a definíciója — közelebb hozni egymáshoz a közösségi platformokat és az e-kereskedelmi platformokat.

A demográfiai igények szintén biztosítani fogják, hogy a közösségi kereskedelem igen jelentősen fog tovább növekedni. Valóban, a Path to Purchase Institute 2022-es kutatása szerint a Z-generáció tagjainak 51%-a gyakran vagy néha vásárol mindennapi termékeket a közösségi médián keresztül. Ezen felül, 64%-uk úgy nyilatkozott, hogy gyakran vagy néha befolyásolják őket a márkák vagy kiskereskedők egy-egy olyan termék megvásárlásában, amit a közösségi médiában láttak.

A Z-generációs online vásárlók aránya magasabb a szépségápolási kategóriában, mint az étel és ital, háztartási eszközök, személyes ápolási eszközök és kisállattartással kapcsolatos termékek terén.

A közösségi kereskedelemben egyre több szépségipari és wellness vállalat kerül közelebb a direkt értékesítési (DTC) modellhez, de a növekvő beszerzési költségek továbbra is kihívást jelentenek a változó hirdetési algoritmusok és az egyre szigorúbb adatvédelmi szabályok miatt, amelyek befolyásolják a fogyasztók hatékony és célzott elérését. 

A vállalatok és márkák olyan megoldásokat igyekeznek találni, amelyek segítségével autentikusabban és hatékonyabban hirdethetik termékeiket a végső fogyasztók számára. Erről szól a multi-level marketing óriási partnermarketing modellje. Ez magában foglalja az influenszereket és mikroinfluenszereket is, mivel egyre több vállalat bonyolítja le tranzakcióit közvetlenül vagy vezetőkön keresztül a közösségi média vagy közösségi médiával kombinált e-kereskedelmi felületeken.  

A közösségi kereskedelemben rejlő lehetőségek további kiaknázása érdekében a Nu Skin partnerkapcsolatot kötött az Infosys vállalattal infrastruktúrájának modernizálására és az Infosys Equinox nevű digitális kereskedelmi platformjának használatára, amely egy mikroszolgáltatásokon alapuló, API-first és felhő alapú dizájnnal rendelkezik. Mindezzel a szépségipari vállalat célja, hogy növelje a személyre szabhatóság lehetőségét a weboldalalakon, mobiltelefonos alkalmazásokban és más okoseszközökön.

„A felhő technológia eddig a vállalat méretének és elérhetőségének javítását célozta meg” - magyarázza Napierski, de a későbbiekben, a partnerségből származó adatok használatával a célja az lesz, hogy a vállalatot a vásárlói élmény részévé tegye az egyes érintkezési pontok mentén.

Mit jelent ez az Európa régió számára? „A partnermarketing az online marketing mix egyik állandó csatornája lesz” - ígéri Lukas S. Rieder, a CEU és EEU régiók értékesítési alelnöke.  Bár a hagyományos hirdetési módok még mindig nagy befolyással bíró értékesítési formának számítanak az európai végső fogyasztók esetében, a közösségi kereskedelem világszerte növekvő tendenciát mutat. Ez a trend Európában is a fő irányzattá fog válni, mivel a fiatalabb generációk egy rugalmasabb és egyedibb hirdetési szemléletet várnak el.

thumbnail_Lukas S Rieder_NuSkin_VP_Sales_EEU_CEU_k

„A végső felhasználókkal történő elköteleződés értelmes módját keressük, például közösségek felépítését mobil- és közösségi eszközök használatán keresztül, és azt látjuk, hogy ezeken a platformokon folyamatosan, egyre nagyobb az elköteleződés. Célunk, hogy olyan zökkenőmentes, végponttól-végpontig terjedő (end-to-end) élményt nyújtsunk, amely a specifikus vásárlási kontextusra van szabva, ahelyett, hogy a vásárlókat csupán demográfiai szempontok szerint osztanánk fel” - tette hozzá Lukas S. Rieder.

(*) ageLOC LumiSpa készülék normál szilikon kezelőfejjel, és ageLOC LumiSpa arctisztító normál és kombinált bőrre.

(**)*Forrás:Euromonitor International Ltd; kiskereskedelmi érték kiskereskedelmi eladási ár (Retail Value RSP) alapján; összes csatorna; 2017 és 2021. A szépségápolási rendszerek olyan otthoni bőrápoló szépségápolási készülékek, amelyeket kifejezetten ugyanannak a márkának a helyileg alkalmazandó készítményével ajánlott használni. Az állítás alapja az Euromonitor 2022. január-márciusban végzett egyedi kutatása és módszertana. Az otthoni bőrápoló szépségápolási készülékek értékesítési adatai a Passport adatbázisban meghatározott elektromos arctisztítókat tartalmazzák. A kategória nem tartalmazza a hajápolókat, szőrtelenítőket, borotvákat vagy szájhigiéniai készülékeket.

(x)

Kiszámoló

Próbálj meg lazítani

A legtöbb ember fiatalkorában elkezdi a nagybetűs életet, tele mindenféle kívánsággal és vággyal, hogy minél több mindent megvehessen. Gyorsan rájön, hogy ha hitelből vásárol, nem kell vá

Kasza Elliott-tal

PepsiCo Inc - kereskedés

Folyamatosan keresek olyan osztalékfizetőket, amiket nem örök tartásra, hanem pár hónapos kereskedésre vennék meg. Azért osztalékfizetőket, mert ha nem jön be az elképzelésem és nem emelked

Holdblog

Egy szendvics hatása (?) a tőkepiacokra

Ne keressünk ott mintázatot, ahol nincs! Alakokat látunk a felhőkben, jelentést a csillagokban, emberi arcokat a Mars felszínén, de az elvetemültebbek még sátánista szövegeket is... The post Eg

RSM Blog

A HR hatása az M&A ügyletekre

Az emberi erőforrásokkal összefüggő kérdések és kockázatok megértése egy tranzakciós folyamat során általában a második legfontosabb lépés egy tranzakciós célpont értékelésekor. A H

Holdblog

New Yorkban nyafogunk

Óceánon innen és túl, podcastünk így is dúl. Jó szórakozást! Milyen platformokon találjátok még meg? A HOLD After Hours podcastek megtalálhatók a Spotify, YouTube, Apple Podca

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Megvan a nagy bérmegállapodás! Itt van, mennyivel nő a minimálbér és a garantált bérminimum

Vezető modellező/ pénzügyi modellező

Vezető modellező/ pénzügyi modellező
Díjmentes előadás

Kisokos a befektetés alapjairól, tippek, trükkök a tőzsdézéshez

Előadásunkat friss tőzsdézőknek ajánljuk, összeszedünk, minden fontos információt arról, hogy hogyan működik a tőzsde, mik a tőzsde alapjai, hogyan válaszd ki a számodra legjobb befektetési formát.

Díjmentes előadás

Hogyan vágj bele a tőzsdei befektetésbe?

Mire kell figyelned? Melyek az első lépések? Mely tőzsdei termékeket célszerű mindenképpen ismerned?

Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Eladó új építésű lakások

Válogass több ezer új lakóparki lakás közül Budán, Pesten, az agglomerációban, vagy vidéken.

Agrárszektor Konferencia 2024
2024. december 4.
Graphisoft - Portfolio Construction Technology & Innovation 2024
2024. november 27.
Mibe fektessünk 2025-ben?
2024. december 10.
Property Awards 2024
2024. november 28.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet
szenmonoxid riaszto gáz fűtés-biztonság-egészség-élet-karbantartás-lakás-megelőzés-otthon-szén-monoxid