FONTOS Megjött az új extraprofitadó-rendelet: így marad 2025-ben velünk a bankok, kiskercégek, biztosítók plusz sarca
25 éve fejlesztik a szoftvert, ami megkönnyíti a legtöbb cég életét (x)
Prémium

25 éve fejlesztik a szoftvert, ami megkönnyíti a legtöbb cég életét (x)

PR cikk
Jelentős fejlesztések zajlanak a 25 éves TOPdesk szolgáltatásmenedzsment-szoftverének kapcsán. A felhasználók olyan gyakorlati előnyökkel találkozhatnak, amelyek segítik a mindennapos munkavégzést, és további fejlődésre adnak lehetőséget.

A TOPdesket 25 évvel ezelőtt alapították a hollandiai Delft városában. Azóta a vállalat sokszorosára nőtt: a két alapítóhoz közel 800 munkatárs csatlakozott, az első irodához pedig világszerte még tizenegy társult. A TOPdesk Magyarország Kft. budapesti irodája jelenleg 86 kollégával működik.

Rendszerüket a legkülönbözőbb méretű és a legváltozatosabb területeken dolgozó cégek használják szolgáltatási munkafolyamataik rendszerezésére.

Az általuk fejlesztett szolgáltatásmenedzsment-szoftver az egész világon mára már 4000-nél is több szervezet életét könnyíti meg. A szolgálatatásmenedzsment-szoftver több százezer ember munkáját teszi egyszerűbbé nap, mint nap a világ számos pontján. Nagyobb magyarországi partnereik közé tartozik például az Országgyűlés Hivatala, a Swietelsky vagy a Magyar Közút is.

A Budapesten dolgozó kollégák egy standard, szolgáltatásmenedzsment-szoftver fejlesztését, értékesítését és támogatását végzik.

A szoftver a gyakorlatban abban segíti az ügyfeleket, hogy könnyedén megtalálják egy helyen az IT-val, karbantartással, HR-rel, és a többi szolgáltatással kapcsolatos kérdések válaszait anélkül, hogy hosszasan keresgélniük kellene, milyen csatornán és kihez forduljanak.

A TOPdesk vállalati szolgáltatásmenedzsment-szoftverével szolgáltatói csapatai egyesíthetik erőiket és egyetlen platformon dolgozhatják fel a kérelmeket. Mivel az ügyfélszolgálat az egész vállalat működését befolyásolja, a problémamegoldás gyorsabb, a kommunikáció jobb és az ügyfelek több hozzáadott értéket tapasztalnak

Hosszú fejlesztési folyamat jelenti az alapos munka garanciáját

Egy 4-5 éves fejlesztési folyamat végéhez közeledik a TOPdesk szolgáltatásmenedzsment-szoftver asset management (magyarul leginkább eszközmenedzsment néven ismert) modulja. Ez fejlesztői szemmel egy hatalmas frontend-kódbázist jelent, számos funkcióval - mondta el a Portfolio-nak Laczovics István a TOPdesk Frontend Developere.

Mik voltak a legnagyobb kihívások a modul fejlesztésénél?

  • elsősorban az, hogy hogyan tudnak elfogadható gyorsasággal egy széles kör számára hozzáférhető alkalmazást fejleszteni;
  • miként tudják biztonsággal a stílusokat, az új kód működését elszeparálni a régitől;
  • hogyan kommunikálnak majd egymással;
  • hogyan tartsák a weboldalt még ezek ellenére is gyorsan;
  • hogyan lehet rákötni a meglévő alkalmazást bármilyen TOPdesk háttérrendszerre;
  • és hogy hogyan tanítsák meg az új rendszert az új fejlesztőknek.

Valószínűleg kevesek számára meglepő, hogy napjainkban már teljesen más ügyféloldali követelményekkel, elvárásokkal találkoznak a fejlesztők, mint 10, vagy akár csak 5 éve. Fontos például, hogy a szoftver stabilan tesztelhető, valamint dinamikusan (akár az egyes igényekhez alakítva) bővíthető legyen, vagy hogy könnyen lehessen integrálni a friss technológiai megoldásokkal.

Sőt, a TOPdesk fejlesztői olyan szempontokat is figyelembe vesznek, hogy a rendszer hozzáférhető legyen fogyatékkal élő, például látássérült emberek számára is.

Ugyanakkor egy ilyen rendszernél szinte alapkövetelmény az is, hogy kövesse a legújabb UX és dizájntrendeket is, amelynek hála a felhasználók például tudnak egyedi témákat beállítani. Ezeknek az elvárásoknak egy olyan kód, ami zárt, kevésbé rugalmas keretrendszerben lett megírva, nem tud eleget tenni.

Itt mutatkozik meg a TOPdesk előnye: a rugalmasság, a felhasználóbarát megközelítés, és a folyamatos, a felhasználói igényekre és az aktuális trendekre szabható fejlesztési folyamat.

A fejlesztők számára is komoly kihívást jelentett az elmúlt 4-5 év. Rengeteg megoldandó feladattal szembesültek, amire megfelelő időkeretet kellett allokálni. Volt, hogy egy-egy problémán több munkacsoport is dolgozott egyszerre, és a társterületek közösen gondolkozva találták meg a legjobb megoldásokat.

Figyelnek a dolgozók fejlődésére

A fejlesztők úgy látják, a folyamatot nagyban segítette, hogy a TOPdesk egy nyílt, őszinte, felelősségteljes, és hosszútávon gondolkozó cég – ez pedig nem általános az informatikai szférában. Az sem mellékes, hogy a vállalat sokat fektet a dolgozók mentális egészségének megőrzésébe.

Sőt, a dolgozóknak van lehetőségük merőben új dolgokat is kipróbálni, kéthetente ugyanis van egy nap, amikor bármilyen technológiával, vagy ötlettel kísérletezhetnek, tanulhatnak – ez pedig az egyik legfőbb alapja a folyamatos fejlődésnek.

(x)

Kiszámoló

Bankkártya helyett fizess gyűrűvel

Írtam a Curve-ről egy update cikket nemrég. Akkor vettem észre, hogy a Curve lehetőséget ad a bankkártyán és mobiltelefonon kívül számos egyéb fizetési lehetőségre is. Amikor megjelent a Pa

RSM Blog

A HR hatása az M&A ügyletekre

Az emberi erőforrásokkal összefüggő kérdések és kockázatok megértése egy tranzakciós folyamat során általában a második legfontosabb lépés egy tranzakciós célpont értékelésekor. A H

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Szép csendben nagy változás jön a Szép-kártyáknál!

Vezető modellező/ pénzügyi modellező

Vezető modellező/ pénzügyi modellező
Díjmentes előadás

Kisokos a befektetés alapjairól, tippek, trükkök a tőzsdézéshez

Előadásunkat friss tőzsdézőknek ajánljuk, összeszedünk, minden fontos információt arról, hogy hogyan működik a tőzsde, mik a tőzsde alapjai, hogyan válaszd ki a számodra legjobb befektetési formát.

Díjmentes előadás

Hogyan vágj bele a tőzsdei befektetésbe?

Mire kell figyelned? Melyek az első lépések? Mely tőzsdei termékeket célszerű mindenképpen ismerned?

Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó raktárak és logisztikai központok

A legmodernebb ipari és logisztikai központok kínálata egy helyen

Agrárszektor Konferencia 2024
2024. december 4.
Graphisoft - Portfolio Construction Technology & Innovation 2024
2024. november 27.
Mibe fektessünk 2025-ben?
2024. december 10.
Property Awards 2024
2024. november 28.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet
1500-ubm