- 111# kóddal elérhető szolgáltatás népszerű: közel 300 000 belépést és több mint 1 millió interakciót rögzít a csatorna havonta.
Egyre nagyobb az igény az önkiszolgáló felületekre, használatuk dinamikusan növekedett az elmúlt években. Az ügyfelek szeretik ezeket a megoldásokat, a gyakorlat azt mutatja, hogy a Dominos ügyfelek az USSD és telefonos önkiszolgáló felületeket részesítik előnyben, míg az előfizetésessel rendelkezők a web-es és az SMS felületeket preferálják. A Magyar Telekom fejlesztéseivel azt kívánja elérni, hogy ügyfelei minél egyszerűbben és gyorsabban juthassanak információhoz, sorban állás nélkül, kényelmesebben intézhessék ügyeiket. Ezen folyamat egyik lépcsője a most bevezetett USSD megoldás, a hangazonosítás és több online fejlesztés is.
Törekvéseinek elismeréséül a Magyar Telekom több rangos ügyfélszolgálati díjat is elnyert: kiemelkedő sikert ért a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában a 2012. évi “Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" versenyen, melynek személyes kiszolgálási kategóriájában első lett. A GfK Hungária által kiírt versenyben pedig a távközlési szektorban vizsgált vállalatok közül a Magyar Telekom nyerte el az első helyezést a Top 10 Call Center verseny telefonos ügyfélszolgálati tevékenység értékesítés kategóriájában
(x)