Prémium

A Magyar Telekom az élen az ügyfélkiszolgálásban (x)

Portfolio
A Magyar Telekom elnyerte a 2012. évi “Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" Díjat a személyes kiszolgálás kategóriában. Ezzel a Telekom az ország legjobbjának bizonyult a T-Pont üzlethálózat által képviselt személyes ügyfélkiszolgálás terén az ország nagyvállalatai közül - a tavalyi rangos harmadik helyezéshez képest is jelentős javulást felmutatva. A Telekom kiemelkedő sikert ért a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában is, ahol első alkalommal indult a megmérettetésen, és máris a második helyezést érdemelte ki. Így összességében a Telekom bizonyult a legjobbnak a távközlési ügyfélszolgálatok közt.


A Magyar Telekom az élen az ügyfélkiszolgálásban
A ClientFirst Consulting tanácsadó cég által ez évben már negyedik alkalommal kiírt "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" verseny díjait az elvégzett tesztek és felmérések alapos kiértékelése alapján ítélték oda. Különös értéket ad ennek az elismerésnek, hogy a versenyben a mindennapok gyakorlatát vizsgálták és értékelték, ennek köszönhetően az eredmény hitelesen tükrözi, hogy az ügyfelek véleménye alapján összességében a Telekomé a legjobb távközlési ügyfélszolgálat. Munkatársai a magas szintű szakszerűséget és felkészültséget a személyre szabott, ügyfélbarát figyelmességével és kedvességével ötvözik a mindennapi vevőkapcsolatokban, a személyes és a telefonos ügyfélkiszolgálásban egyaránt.

A 2012 nyarán végzett felmérés keretében a szervezők több ezer próbavásárlás, ügyfélszolgálati telefonhívás illetve elektronikus megkeresésés során tesztelték a versenyben különböző kategóriákban induló szolgáltató cégek üzlethálózatában és személyes ügyfélkapcsolati pontjain, valamint telefonos és elektronikus ügyfélszolgálatán dolgozó munkatársak szaktudását és ügyfélbarát magatartását. A verseny második szakaszában pedig a szolgáltatók ügyfeleinek elégedettségét mérték kiterjedt telefonos felmérés keretében.

Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója az díj átvétele kapcsán elmondta:
"Nagy megtiszteltetés és öröm számunkra ez a kiemelkedő siker. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink véleménye alapján bizonyultunk a legjobbnak a távközlési ügyfélszolgálatok között. Működésünk középpontjába kezdetektől az ügyfelet és az ügyfélélményt, ügyfeleink elégedettségét helyeztük. Hiszem, hogy az ügyféligények pontos felismerése és az arra adott valóban szakértő, ugyanakkor ügyfélbarát válaszok és megoldások, a számukra nyújtott teljes élmény lehet a szolgáltatói sikeresség igazi kulcsa. Ez az elismerés és több millió ügyfelünk töretlen bizalma és hűsége is azt mutatja, hogy jó úton járunk az ügyfélkiszolgálás területén."

Az ügyfélelégedettség növelését és az ügyfélkiszolgálás további javítását a Telekom folyamatos innovációkkal is elősegíti. A megújult T-Pont üzletekben ügyfélbarát és interaktív módon, kézzel fogható és kipróbálható közelségben mutatjuk be a legújabb szolgáltatásokat és okos eszközöket. A telefonos ügyfélszolgálatban pedig a Telekom vezette be Magyarországon elsőként a hangazonosítást, amelynek köszönhetően ügyfeleink egyszerűbben és gyorsabban intézhetik ügyeiket.

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjról további információk a www.clientfirst.hu weboldalon találhatók.

(x)
Kasza Elliott-tal

3M Company

Május közepén írtam az MMM-ről, mert akkor vágott osztalékot a cég. Érdekes módon akkor a befektetők ezt nem értékeltek katasztrófaként, mert volt előtte egy spinoff, a Solventumot leválas

Ricardo

Könyvet Orbánnak

Ruchir Sharma A sikeres nemzetek tíz szabálya című kötete tanulságos olvasmány. A valuta- és adósságválságról szóló fejezetek teljesen jók, de a további részek is megfontolásra érdemese

Holdblog

Egyre nagyobbak az olimpikonok

Ahogy egyre több az olimpiai sport, úgy lesznek egyre nehezebbek és magasabbak az olimpikonok. Különösen a férfi sportolóknál látványos a növekedés, az Olympedia szerint például... The post

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Új rekord: gyorsulva terjed Magyarországon a fertőzés, ami halálesetekkel is járt

Likviditási szakértő - Vezető modellező

Likviditási szakértő - Vezető modellező

Pénzügyi modellező/vezető modellező

Pénzügyi modellező/vezető modellező
Díjmentes előadás

Kereskedés külföldi részvényekkel

Kezdőként hogyan tudsz külföldi részvényekkel kereskedni? Melyek lehetnek a kiválasztás szempontjai?

Díjmentes előadás

Tőzsdei megbízások helyes használata

Kérdések és válaszok azzal kapcsolatban, hogy mire figyelj, ha kezdő befektető vagy!

Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Infostart.hu Infostart.hu

Ügyvédek

A legjobb ügyvédek egy helyen

Sustainable World 2024
2024. szeptember 4.
Követeléskezelési trendek 2024
2024. szeptember 18.
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
2024. szeptember 18.
Budapest Economic Forum 2024
2024. október 17.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet
Mike Stern - Leslie Mandoki - Bill Evans - Randy Brecker