A ClientFirst Consulting tanácsadó cég által ez évben már negyedik alkalommal kiírt "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" verseny díjait az elvégzett tesztek és felmérések alapos kiértékelése alapján ítélték oda. Különös értéket ad ennek az elismerésnek, hogy a versenyben a mindennapok gyakorlatát vizsgálták és értékelték, ennek köszönhetően az eredmény hitelesen tükrözi, hogy az ügyfelek véleménye alapján összességében a Telekomé a legjobb távközlési ügyfélszolgálat. Munkatársai a magas szintű szakszerűséget és felkészültséget a személyre szabott, ügyfélbarát figyelmességével és kedvességével ötvözik a mindennapi vevőkapcsolatokban, a személyes és a telefonos ügyfélkiszolgálásban egyaránt.
A 2012 nyarán végzett felmérés keretében a szervezők több ezer próbavásárlás, ügyfélszolgálati telefonhívás illetve elektronikus megkeresésés során tesztelték a versenyben különböző kategóriákban induló szolgáltató cégek üzlethálózatában és személyes ügyfélkapcsolati pontjain, valamint telefonos és elektronikus ügyfélszolgálatán dolgozó munkatársak szaktudását és ügyfélbarát magatartását. A verseny második szakaszában pedig a szolgáltatók ügyfeleinek elégedettségét mérték kiterjedt telefonos felmérés keretében.
Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója az díj átvétele kapcsán elmondta:
"Nagy megtiszteltetés és öröm számunkra ez a kiemelkedő siker. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink véleménye alapján bizonyultunk a legjobbnak a távközlési ügyfélszolgálatok között. Működésünk középpontjába kezdetektől az ügyfelet és az ügyfélélményt, ügyfeleink elégedettségét helyeztük. Hiszem, hogy az ügyféligények pontos felismerése és az arra adott valóban szakértő, ugyanakkor ügyfélbarát válaszok és megoldások, a számukra nyújtott teljes élmény lehet a szolgáltatói sikeresség igazi kulcsa. Ez az elismerés és több millió ügyfelünk töretlen bizalma és hűsége is azt mutatja, hogy jó úton járunk az ügyfélkiszolgálás területén."
Az ügyfélelégedettség növelését és az ügyfélkiszolgálás további javítását a Telekom folyamatos innovációkkal is elősegíti. A megújult T-Pont üzletekben ügyfélbarát és interaktív módon, kézzel fogható és kipróbálható közelségben mutatjuk be a legújabb szolgáltatásokat és okos eszközöket. A telefonos ügyfélszolgálatban pedig a Telekom vezette be Magyarországon elsőként a hangazonosítást, amelynek köszönhetően ügyfeleink egyszerűbben és gyorsabban intézhetik ügyeiket.
A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjról további információk a www.clientfirst.hu weboldalon találhatók.
(x)