![A férfiaknak sem kell jólöltözöttségért a szomszédba menniük](http://www.portfolio.hu/img/upload/2011/11/look7b_250.jpg)
A 2000-es évek eleje óta szinte sorra nyíltak a drágább ruhaüzletek az Andrássy úton, a franchise ruhaüzleteket nyitó tulajdonosok azonban, ha nem az unisex, akkor a női vonal felé fordultak, a biztosabb megtérülést ígérő női közönség felé.
Talán az idő sem volt érett a hazai férfi divatpiac tovább népesedésére. A férfidivat terén az igény hazánkban lassabban fogalmazódott meg, de ma már a férfiak sem csak a funkcionalitást tartják szem előtt a divat viszonylatában. Az ebből a szempontból mindenképp előttünk járó nyugati öltözködési kultúrák kódjai már a magyar férfiak mindennapjaiba is kezdenek beépülni.
A BOGGI Milano ruhaüzlet november elején új szereplőként lépett be az igényes és jó anyagi lehetőségekkel rendelkező hazai férfivásárlókért vívott harcba. A cég 72 éves története alatt erőforrásait a termékekre, azok folyamatos fejlesztésére koncentrálta, mindig szinkronban a kor férfijának életstílusával. A márka sikerének hátterében az olasz minőség és tradíció, termékfejlesztés és tapasztalat és a prémium termékek piacán kivételes ár-érték arány áll.
![A férfiaknak sem kell jólöltözöttségért a szomszédba menniük](http://www.portfolio.hu/img/upload/2011/11/img_9429_500.jpg)
Az Andrássy út 15. szám alá korra való tekintet nélkül térnek be a vásárlók, akik a kitűnő anyagú, funkcionalitásukban is esztétikus ruhadarabok ár-érték arányát és kiemelkedő minőségét dicsérik.
A budapesti üzlet kínálata sem tér el a világ más városaiban megtalálható márkaboltokétól, az öltönyöktől a szabadidő ruházatig minden alkalomra kínál megfizethető, aktív életmódra szánt, minőségi ruhadarabokat.
(x)