Az idei Keresőmarketing nap egyértelműen a hatékonyság jegyében szerveződik: rövid, pörgős előadások, a hatékony hirdetési megoldásokkal kapcsolatos témák és nem utolsó sorban költséghatékony árak jellemzik.
A konferencia kezdésére, a felütésre, Réz Andrást kértük fel. Az IAB elnök Novák Péter megnyitója utáni előadásában választ fogunk arra is kapni, miért nemcsak a közösségi média a világ, miért kell megismernünk és megtanulnunk sok más hirdetési eszközt is.
A nap folyamán előadások és beszélgetések fognak elhangozni a keresőhirdetések, a kattintás alapú hirdetések, a keresőoptimalizálás és a partnerprogramok világából. Olyan, hazai közönség előtt még el nem hangzott információkat is megismerhetünk, hogy hogyan működik a világ egyik legnagyobb felnőtt tartalmakat előállító vállalatának, a JasminMedia-nak a partnerprogramja. Megismerhetjük a megújult Google Analyticset, és előadásokat hallhatunk arról is, mitől válik használhatóvá egy weboldal vagy webes szolgáltatás saját keresője.
A Keresőmarketing napon három olyan beszélgetés is lesz, amely a konferencia legfontosabb témáit dolgozza fel: az affiliate programokat, a keresőoptimalizálást és a kereső (ppc) hirdetéseket. Mindhárom beszélgetés elsősorban a résztvevőkre épít, tőlük várják a szervezők a kérdéseket, és azt kiegészítik olyan témákkal, amelyek az aktuális trendeket, újdonságokat is feldolgozzák.
És hogy kinek szól a konferencia?
Önnek, ha
- Szokott hirdetni a Google-ben, az ETARGET-en vagy a Facebook-on
- Elsősorban a hatékony hirdetések érdeklik
- Kis céget vezet, nagyobb cégnél marketinges
- Online ügynökségnél dolgozik
- Nem online ügynökségnél dolgozik
- Ügynökségnél szeretne dolgozni...
- Saját weboldalt üzemeltet
- Szeretne találkozni a szakma hazai szakértőivel
Jöjjön el, november 18-ig kedvezményes áron!
Bővebb információ és jelentkezés: http://keresomarketingnap.hu
(x)