A reklámra fordított összegek fele kidobott pénz - tartja a mondás -, csak az ember azt nem tudja, melyik fele. Célzott hirdetésekkel nem csak nagy vonalakban behatárolt fogyasztói réteghez vagy éppen embercsoportokhoz juttathatjuk el a kívánt marketing üzenetünket, de azt is biztosítja, hogy csak azért fizessünk, ha az egy valóban érdeklődő emberhez jut el. Mindezt a leginkább költséghatékonyan és legjobban nyomon követhetően az interneten keresztül lehet megvalósítani, ahol az interaktivitás mind jobban előtérbe kerül.
Az online hirdetési piac igencsak átalakult az elmúlt években, a már említett célzott hirdetések, valamint a keresőmotorokban vagy kulcsszavak útján elhelyezett linkeknek a szerepe jócskán felértékelődött. Nem árt tudni, hogy mennyibe is kerül ma egy hatékony online hirdetés, vagy éppen hogyan tehetjük hatékonyabbá cégünk internetes megjelenését. A PC World magazin szervezésében és a Google, valamint az Ormós Ügyvédi Iroda és a Sicontact Kft. támogatásával megrendezésre kerülő PénzKeresők konferencia ezekre a kérdésekre adja meg a választ - a sikeres webáruház létrehozásától az e-kereskedelem és -marketing jogi útvesztőiben való eligazodáson át a hatékony Google-eszközök használatáig.
A konferencia időpontja és helyszíne:
2007. szeptember 27.,
Bank Center (Budapest, V. kerület, Szabadság tér 7.).
Részletes program és jelentkezési lehetőség a konferencia weboldalán: http://konferencia.computerworld.hu/konferencia.p h p?cmd=show&id=49
(X)