Az Inter-Európa Bank 8 helyszínt érintő országos roadshow-t kezdett abból a célból, hogy sikeres EU-pályázatok benyújtásához segítséget nyújtson kis- és középvállalkozások részére.
Az Inter-Európa Bankcsoport alapvető célja, hogy az európai integrálódás sikeres megvalósítása érdekében minőségi szolgáltatásokat és komplex megoldásokat nyújtson meglévő és jövőbeli ügyfeleinek. Az elkövetkezendő uniós költségvetési ciklus alatt Magyarország mintegy három és félszeresét használhatja fel a jelenleg lehívható uniós forrásoknak: ez 2007-2013 között a Nemzeti Fejlesztési Terv (NFT)-II keretében előre láthatólag 24,6 milliárd eurót, azaz több mint 2 milliárd forint / nap támogatási összeget jelent. Az Inter-Európa Bank szeretné, ha a magyarországi vállalkozások úgy tudnának a lehető legtöbb európai uniós forráshoz hozzájutni, hogy a pályázatok benyújtásához a 2004. folyamán létrejött Inter-Európa Bank EU-Projekt Iroda segítségét vennék igénybe.
A most indult EU-roadshow 2005. május 24. és június 22. között 8 magyarországi helyszínt érint. A bank ennek keretében Székesfehérváron, Pécsen, Budapesten, Szegeden, Szombathelyen, Győrben, Debrecenben és Nyíregyházán tart rendezvényeket.
Inter-Európa EU-szolgáltatáscsomag
Az Inter-Európa Bank EU-Projekt Irodája segíti az európai uniós támogatási pályázati folyamatot teljes körűen összefogni és a teendőket a fejlesztési, beruházási igény megszületésétől a projekt megfogalmazásán át egészen a benyújtásig megszervezni. Az Inter-Európa Bank nagy tapasztalattal rendelkezik a vállalkozói fejlesztési, beruházási és ezekhez kapcsolódó kiegészítő rövid futamidejű hitelek kihelyezésében, így ügyfeleinek az európai uniós támogatások sikeres megpályázásában és megvalósításában is hatékony, gyors és személyre szabott segítséget tud nyújtani.