2005. február 15., KOGArt Ház
Miért van az, hogy sok reklám jól működik, sok viszont célt téveszt?
Lehet-e egyáltalán mérni a reklámok hatékonyságát? Azt mérem, ami valóban fontos vagy csak azt, amit mérni tudok?
Valószínűleg Önben és munkatársaiban is sokszor felmerültek már ilyen és ehhez hasonló kérdések.
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) most elhozta a reklámhatékonyság kutatásának egyik nemzetközi szaktekintélyét, Paul Feldwick-et (DDB Worldwide Brand Planning Director), aki
The Proof Behind The Promise - Measuring and Judging the Effects of Advertising
címmel szemináriumot és workshopot tart, ahol Ön is felteheti az Önt leginkább érdeklő kérdéseket, illetve meghallgatja a legfrissebb kutatási eredményeket és elméleteket a reklám működéséről és a hatékonyság méréséről.
Paul Feldwick, a reklámhatékonyság egyik nagyágyúja, aki immár 30 éves reklámügynökségi tapasztalattal rendelkezik (DDB London). Számtalan cikket írt a témában és jónéhány konferencián tartott előadást - mindezt valahányszor nagy-nagy sikerrel.
Paul is a thought leader who makes the rest of us think a great deal better" - Tim Ambler, London Business School
A szeminárium és workshop időpontja:
2005. február 15., kedd,
9:00-13:00 óra: szeminárium
14:00-18:00 óra: workshop, melyen lehetőség nyílik a szemináriumi tananyag gyakorlatokkal való elmélyítésére, illetve további megoldások megismerésére.
A képzés helyszíne:KOGArt Ház (Budapest VI., Andrássy út 112.)
Részvételi díj:Szeminárium: 45.000,- + áfa/fő (10 fő fölött 10% kedvezmény!)
Workshop: 30.000,- + áfa/fő
Regisztráció és információ:Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ)
Tel.: 1 342 4929, Fax: 1 322 1024, eszter@maksz.com, www.maksz.com
(X)