Szenior Ügyfélkapcsolati Menedzser pozícióba.
Feladatok:
- a Bankcsoport stratégiájának és üzletpolitikájának megfelelő, hatékony ügynöki- és/vagy ügyfélkapcsolatok kialakítása és fenntartása,
- a bankcsoport termékeinek értékesítése a kereskedések és direkt ügyfelek részére,
- üzleti ajánlatok és előterjesztések készítése,
- részvétel az üzleti döntéshozatali folyamatban, javaslattétel formájában,
- az adósminősítési, kockázatelemzési, fedezetértékelési, árazási, limitállítási és -kitöltési javaslatok, szerződések, megállapodások elkészítésében való részvétel és irányítás,
- részvétel az üzletág meglévő és új termékeinek kereszt értékesítésében és oktatásában a banki CRM és nagyvállalati osztályok részére,
- a termékfejlesztéssel kapcsolatos elvárások megfogalmazása a termékmenedzserek felé,
- adatok szolgáltatása a tervezéshez, a régió és az üzletág üzleti tevékenységének értékeléséhez.
Elvárások:
- szakirányú felsőfokú végzettség,
- néhány éves hasonló területen szerzett üzleti gyakorlat, a vállalati hitelezési tapasztalat előny,
- üzleti gyakorlat, vállalati hitelezési és/vagy lízingpiaci tapasztalat,
- irodai számítástechnikai rendszerek felhasználói szintű ismerete,
- angol nyelv társalgási szintű ismerete.
Az ideális jelölt jellemzői:
- üzleti szellem
- jó kommunikációs képesség
- üzleti szellem
- önállóság
- döntéshozási képesség
- stratégiai gondolkodásmód
- változáskezelés képessége
A szakmai önéletrajzokat "Szenior ügyfélkapcsolati menedzser" jeligére legkésőbb november 4 - ig. az alábbi címre kérjük beküldeni:
Kereskedelmi és Hitelbank Rt., Humánpolitika igazgatóság
1851 Budapest, e-mail: job@khb.hu.