A VGP, a páneurópai logisztikai és ipari ingatlanok fejlesztője belép a budapesti piacra egy 38 hektáros fejlesztési terület megvásárlásával, Üllőn, a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér szomszédságában. A VGP Park Budapest Aerozone fejlesztési potenciálja mintegy 125 000 négyzetméter.
Komplex folyamatoknak lehetünk tanúi a logisztikai ingatlanok piacán, melyek egyszerre alakítják át a fejlesztéstől kezdve az üzemeltetésig a szektort. A mindennapjainkat lassan egy éve meghatározó járvány mellett az utóbbi években egyre nagyobb figyelmet kapnak az épületek fejlesztése és üzemeltetése során a fenntartható és zöld megoldások, akárcsak a technológiai fejlődés eredményeként növekvő automatizáltság. Hogy mit jelent ez a gyakorlatban, azt a félipari ingatlanok fejlesztőjeként, üzemeltetőjeként és tulajdonosaként ismert VGP vállalatcsoport tapasztalatain keresztül mutatjuk be, melynek során a vállalat country managerével, Pálovics Károllyal beszélgettünk.
A hazai logisztikai piac erősen Budapest-központú. A teljes állomány legnagyobb része a főváros közvetlen agglomerációjában található, és az e-kereskedelem térnyerése szintén az ilyen irányú fejlesztéseknek kedvez. Ennek ellenére vidéken is vannak olyan kiemelt lokációk, ahol a jó infrastruktúra és közlekedés lehetővé teszi jól működő ipari parkok jelenlétét. Ezúttal Kecskeméten láthatunk egy példát, ahol a Flisom AG svájci technológiai vállalat költözik a kecskeméti VGP Parkba.
Pálovics Károly lett a logisztikai és félipari ingatlanok fejlesztőjeként, üzemeltetőjeként és tulajdonosaként ismert VGP vállalatcsoport magyarországi country managere.
Cikkünk folyamatosan frissül.
Az orosz terv három részre osztaná a megtámadott országot.
Az Oresnyik bevetése kapcsán szólalt meg az ukrán elnök.
Több száz embert küldhettek el.
Megérkeztek a 2025-ös extraprofitadó részletei.
Megérkezett a Préda, a Portfolio kiberbűnügyi podcastjének második epizódja.
Az eszkaláció lépéskényszerbe hozta a honvédelmi minisztériumot.