460 lóerő, 4,1 alatt van százon, pedig 2 tonna és 505 centi hosszú. A Panamera GTS simán lehetne fegyver, közben meg kezes bárány, elhiteti veled, hogy jól vezetsz, közben meg megvéd, ha hülyeséget csinálnál. Néhány évtizede még nem volt könnyű vezetni az erős autókat, mostanra meg hülyebiztosak lettek. Bahreinben teszteltük a legújabb Porschét.
A vadonatúj Porschékat közvetlenül a lipcsei Porsche-gyárban is át lehet venni, az üzemlátogatás és a gourmet ebéd után akár a gyár saját 3,7 kilométeres tesztpályáján ki is lehet próbálni az autókat, nagy élmény. Azt hallottuk, a magyar Porsche-vásárlók többsége nem utazik ki, inkább Magyarországon veszi át az autóját. Ők nagy élményből maradnak ki.
A közúti járművek elektromos motorral történő meghajtása nem mai találmány, gyakorlatilag az automobilizmussal egyidőben ennek a technológiája is kialakult. Már ami a hajtási oldalt tekinti, sajnos az energiatárolás korlátai miatt hosszú időre háttérbe szorult. Az ezredfordulót követően újra napirendre került, ugyanis a meglevő pozitív tulajdonságai mellett a negatívak kezdtek mérséklődni. Nem utolsó sorban persze a jogszabályi változások is közrejátszottak abban, hogy ma már az olyan autógyártók kínálatában is van részben, vagy teljesen elektromos hajtású autó, mint a Porsche. Ezek az E-Hybridek.
Közölte a jövő évi büdzsé főszámait Nagy Márton.
Úgy néz ki, nem lesz itt semmilyen tűzszünet.
Tóth András Istvánt, az E.ON Hungária Csoport megoldásértékesítési igazgatóját kérdeztük.
Nagy Márton nem kegyelmezett a pénzügyi szektornak.
Pokrovszknál területet tudtak visszahódítani.
Nagymamáink receptjével ér el nemzetközi sikereket a magyar márka.
Egyre nő a közvetett veszteség, a tejiparban és a sertéságazatban is jelentősek a fennakadások.
Geopolitikai fegyver kerülhet az EU kezébe.