Jól illeszkedik a csehországi autókiskereskedelmi piacra való belépés az AutoWallis stratégiájába, a wigo carsharing után a wigo fleet márka bevezetésével pedig Magyarország első integrált mobilitási szolgáltatóját hozták létre. A magyarországi új autó piacon idén sokkal kedvezőbbek a folyamatok, mint tavaly, az elektromos autós szegmens pedig nemcsak itthon kap állami támogatást – egyebek mellett ezekről a témákról beszélt Ormosy Gábor, az AutoWallis vezérigazgatója a Portfolio Checklist csütörtöki adásában.
A Mercedes-Benz a németországi márkakereskedések és műhelyek eladását fontolgatja - számolt be a Reuters.
A kínai autógyártóknak még nem sikerült áttörniük Európában, ráadásul most még azzal is szembe kell nézniük, Európai Unió célkeresztjébe került az olcsó kínai elektromos járművek behozatala. A legnagyobb kihívást mégis a fogyasztók bizalmának elnyerése jelenti, amelyhez egy új módszerhez folyamodnak – írja a Bloomberg.
Mindenki a maga egyéni szempontjai alapján választ használt autót, de egy autó beszerzése minden esetben komoly döntés, és kiderült, hogy a vásárlók a különböző országokban más-más stratégiával választják ki a számukra megfelelő járművet - olvasható a carVertical közleményében. A vizsgált országok közül Magyarországon kiemelkedő azon vásárlók száma (46,3%), akik online apróhirdetési oldalakon kerestek autókat.
A rendszerváltás után néhány évvel indult Kovács Autóház a családi vállalkozások mintapéldájának is nevezhető. Az alapító házaspár a monori autókereskedést 28 év alatt közel 8 milliárdos árbevételű vállalkozássá építették fel, az üzletből ma már a gyerekek is intenzíven kiveszik a részüket. Az alapító, Kovács Péter azt vallja, ha valaki vállalkozást indít, törekednie kell arra, hogy piacán a legjobbak közé tartozzon. A legjobb vállalkozások pedig mindig kitűnnek valamivel.
Kisvállalkozásokból is lehet sikeres céget építeni Magyarországon. Sok olyan vállalat van, ami egy műhelyből, egy garázsból, vagy egy kisüzemből indult, de mára már tőkeerős, piacán meghatározó, akár nemzetközi szinten is sikereket elérő vállalattá vált: nevezhetjük őket akár példaképeknek is. Közöttük bőven találunk olyanokat, amelyek nem feltétlenül vannak a gazdasági sajtó fókuszában, nem szólnak róluk a hírek minden nap, de mégis kiemelkedő teljesítményt nyújtanak nap, mint nap. A cikksorozat támogatója a Budapest Bank.
Jelenleg 405 gépkocsi márkakereskedés működik Magyarországon, 43-mal kevesebb, mint 2013-ban, míg 2011-hez képest 100-zal csökkent a számuk - ismertette a Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége (GÉMOSZ) idei felmérésének adatait Gablini Gábor, a szakmai szervezet elnöke.
Bjorn Lomborg írása.
A magyar tőzsde zárva lesz.
Nehezen áthidalhatók a gondok.
Csendes, de mínuszos kereskedést hozott a csütörtök.
Estek a piacok a beszéd hatására.
Nagymamáink receptjével ér el nemzetközi sikereket a magyar márka.
Egyre nő a közvetett veszteség, a tejiparban és a sertéságazatban is jelentősek a fennakadások.