Elvitték a 110 milliós nyereménylakást a Szerencsejáték és az OTP Bank akciójában

Elvitték a 110 milliós nyereménylakást a Szerencsejáték és az OTP Bank akciójában

A Szerencsejáték Zrt. tavaly ősszel hirdette meg lakásnyeremény-játékát. A Játékoskártya lottózói hűségprogramot népszerűsítő akció keretében a nemzeti lottótársaság az OTP Bank csoporttal együttműködésben egy 110 millió forint értékű fővárosi lakást sorsolt ki – hangzott el a Szerencsejáték Zrt. és az OTP Bank keddi sajtótájékoztatóján. Az akció keretein belül további, összesen 27 millió forint pénznyeremény is gazdára talált.

Szép csendben egy új fizetést vezet be a Lidl Magyarországon

Szép csendben egy új fizetést vezet be a Lidl Magyarországon

Az elektromos töltők fizetőssé válásával együtt új fizetési megoldás jöhet a Lidl áruházaiban: a Lidl Pay mobilfizetési megoldás a jelek szerint a pénztáraknál is alkalmas lesz a fizetésre. Az áruházlánc ÁSZF-jéből az is kiderült, hogyan működik a megoldás. Ugyanakkor az új megoldás várhatóan nem hoz forradalmi változásokat a hazai mobilfizetési trendeket tekintve, csak színesíti a digitális fizetési palettát. Hiszen nagyon jó UX-szel elérhető itthon évek óta a Google Pay, az Apple Pay illetve az egyedi banki megoldások, melyek gyorsan terjednek.

Beindult a spórolás, mobilon vadásszák a kedvezményeket a magyarok

Beindult a spórolás, mobilon vadásszák a kedvezményeket a magyarok

Az internetes vásárlások nagy részét ma már mobilról indítják, de sokan a nagybevásárlást is azzal fizetik, sőt, az olcsóbb bevásárlás reményében az ár összehasonlítást, kedvezményeket is azon böngészik. Ennek megfelelően az áruházláncok közti kiélezett verseny a mobilalkalmazásokban elérhető szolgáltatásokra is kiterjedt, amelyen keresztül minél nagyobb akciókkal igyekeznek megszólítani a vásárlókat.

Az adatnál ma nincs nagyobb kincs, de tudni kell használni

Az adatnál ma nincs nagyobb kincs, de tudni kell használni

A hűségprogramok digitális transzformációban betöltött szerepéről, az adatvagyon hatékony kezeléséről, és az agilis működésről volt szó a Portfolio Digital Transformation 2022 konferenciájának negyedik szekciójában.

Átalakulnak a banki hűségprogramok: már nem csak a kedvezmény a lényeg?

A hűségprogramok évek, évtizedek óta meghatározó projektjei a bankoknak. Ezek a programok egyrészt fontos szerepet játszanak az ügyfelek hosszú távú megtartásában, másrészt segítenek új ügyfeleket vonzani. De milyen kihívásokkal küzdenek ezek a rendszerek? Mennyire van hatással rájuk a digitalizáció, és az egyre inkább "digitálissá" váló ügyfelek mennyire ragaszkodnak hozzájuk? Körképünkben ezekről is kérdeztük három magyarországi bank, a Raiffeisen-t, az UniCredit és az OTP szakértőit.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Csatába indult az elit Viharhadtest – Most aztán komoly ellenfélre talált Ukrajna?
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.