A Szerencsejáték Zrt. tavaly ősszel hirdette meg lakásnyeremény-játékát. A Játékoskártya lottózói hűségprogramot népszerűsítő akció keretében a nemzeti lottótársaság az OTP Bank csoporttal együttműködésben egy 110 millió forint értékű fővárosi lakást sorsolt ki – hangzott el a Szerencsejáték Zrt. és az OTP Bank keddi sajtótájékoztatóján. Az akció keretein belül további, összesen 27 millió forint pénznyeremény is gazdára talált.
Meglepően sokan akarnak úgy repülővel utazni, hogy fogalmuk sincs, mi a célállomás. A skandináv légitársaság által meghirdetett ilyen út percek alatt több mint ezer fős jelentkezést generált – írja a CNBC.
Az elektromos töltők fizetőssé válásával együtt új fizetési megoldás jöhet a Lidl áruházaiban: a Lidl Pay mobilfizetési megoldás a jelek szerint a pénztáraknál is alkalmas lesz a fizetésre. Az áruházlánc ÁSZF-jéből az is kiderült, hogyan működik a megoldás. Ugyanakkor az új megoldás várhatóan nem hoz forradalmi változásokat a hazai mobilfizetési trendeket tekintve, csak színesíti a digitális fizetési palettát. Hiszen nagyon jó UX-szel elérhető itthon évek óta a Google Pay, az Apple Pay illetve az egyedi banki megoldások, melyek gyorsan terjednek.
Az internetes vásárlások nagy részét ma már mobilról indítják, de sokan a nagybevásárlást is azzal fizetik, sőt, az olcsóbb bevásárlás reményében az ár összehasonlítást, kedvezményeket is azon böngészik. Ennek megfelelően az áruházláncok közti kiélezett verseny a mobilalkalmazásokban elérhető szolgáltatásokra is kiterjedt, amelyen keresztül minél nagyobb akciókkal igyekeznek megszólítani a vásárlókat.
A SumUp, londoni székhelyű mPOS szolgáltató belép a B2C fizetési térbe egy integrált hűségprogrammal ellátott digitális pénztárca bevezetésével.
A hűségprogramok digitális transzformációban betöltött szerepéről, az adatvagyon hatékony kezeléséről, és az agilis működésről volt szó a Portfolio Digital Transformation 2022 konferenciájának negyedik szekciójában.
A hűségprogramok évek, évtizedek óta meghatározó projektjei a bankoknak. Ezek a programok egyrészt fontos szerepet játszanak az ügyfelek hosszú távú megtartásában, másrészt segítenek új ügyfeleket vonzani. De milyen kihívásokkal küzdenek ezek a rendszerek? Mennyire van hatással rájuk a digitalizáció, és az egyre inkább "digitálissá" váló ügyfelek mennyire ragaszkodnak hozzájuk? Körképünkben ezekről is kérdeztük három magyarországi bank, a Raiffeisen-t, az UniCredit és az OTP szakértőit.
Folyamatosan frissülő hírfolyamunk.
Visszakapják az önkormányzatok a területeket.
Az ukrajnai háborúról, az EU-val ápolt viszonyról és a magyar gazdaságról is beszélt a kormányfő.
Gyorgyevics Benedekkel, a Városliget Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.
Miért csökken a közvetlen külföldi tőkebefektetések volumene?
Meddig nőhet még?