Az év leginnovatívabb bankja címet 10 éves működése alatt immár ötödik alkalommal nyerte el a Bank. Az éremtáblázaton a GRÁNIT Bank második helyezésekkel is szerepel, az év társadalmilag felelős bankja és az év digitális banki szolgáltatása kategóriában. Az elért összesen öt helyezéssel – közte három első hellyel - az eddigi legjobb eredményét érte le a GRÁNIT Bank a lakossági szolgáltatásokat nyújtó kereskedelmi bankok ügyfélbarát, innovatív megoldásokat díjazó szakmai versenyén.
A GRÁNIT Bank a folyamatos innovációkkal, kimagasló ügyfélélményt nyújtó, prémium megoldásokkal különbözteti meg magát versenytársaitól.
– hangzott el a versenyen a díjak indoklásaképpen, hozzátéve, hogy a Bank a meglévő szolgáltatások, mint az Apple Pay és a GRÁNIT Pay, az exkluzív Platinum bankkártya, és a VideóBankon történő állampapír vásárlás értékpapírszámla-nyitással mellé 2020-ban mobilbanki alkalmazásába telepítette az Azonnali Fizetési Rendszer összes új kényelmi funkcióját: a másodlagos azonosító rögzítését, a fizetési kérelmet és a QR-kódos fizetést. A hitelügyintézés kényelmét a személyes digitális ügyfélfiókban online igényelhető bababáró hitel és az NHP Hajrá hitel online előszűrése szolgálja.
Októberben további innovációkkal bővültek a digitális szolgáltatások.
Az okosmobillal befényképezett dokumentumokkal és mesterséges intelligenciára építő, szelfi videóval történő – teljes körű – lakossági számlanyitás mellett egy olyan plasztik nélküli digitális bankkártyával jelent meg a Bank, amely a számlanyitást követően a mobilbanki alkalmazásban lényegében azonnal elérhető és vásárlásra használható. Az újdonságokat pedig napokon belül kiegészíti a teljesen digitális jelzáloghitel-előbírálat.
Amikor 10 éve elindítottuk a digitális banki üzleti modellt, azt a célt tűztük magunk elé, hogy a Bank valamennyi ügyfele számára a lehető legkényelmesebb, legegyszerűbb szolgáltatásokat nyújtsuk, kedvező áron
– hangsúlyozta Hegedüs Éva, a GRÁNIT Bank elnök-vezérigazgatója, aki szerint ehhez folyamatos innovációra van szükség, arra, hogy a változásokban sohasem a nehézséget, hanem a lehetőséget lássuk.
Az innovációk megtervezésénél fontos szempont a Bank számára a fenntarthatóság, az erőforrásokkal való hatékony gazdálkodás. Az online bankszámla- és értékpapírszámla-nyitás 100%-ig papírmentes folyamat, amely jelentősen csökkenti a környezeti terhelést, sőt, a papírmentes működéssel a Bank fennállása óta közel 5000 fa kivágását kerülte el.
Ügyfelei pedig a Videóbankon keresztül történt számlanyitással 2017 júliusától 2020 őszéig több mint 45 tonna széndioxid kibocsátását előzték meg, a hazai bankok között a legkisebb ökológiai lábnyommal rendelkező GRÁNIT Banknál.
(x)