A Signature 40 elismerés a jövő marketing- és kommunikációs szakembereinek szól, akik nem csak követik, hanem formálják is a trendeket. Azoknak, akik munkája példaértékű a szakmában, és akik valóban kiemelkednek a többiek közül. A lista továbbra is az alapítás óta bevált gyakorlatokat követi, melyek biztosítják, hogy csak a legjobbak legjobbjait tartalmazza. A verseny célja egyfajta talent lista összeállítása, ugyanis a marketing döntéshozói szint alatti operatív szakemberekre koncentrál.
Csak megbízói, ügynökségi vagy média oldalról érkező ajánlások alapján lehet nevezni, és ezeket a tehetségeket meghívásos módon lehet bevonni a versenybe.
A folyamat fontos garanciája, hogy 8 tematikus listán keresztül teszik objektíven összemérhetővé a jelölteket. A tematikus listák szerepe az előszűrő folyamatban idén még nagyobb hangsúlyt kap. Kizárólag azok a szakemberek kerülhetnek be a végső TOP 40-be, akik ezen a szűrőn is sikeresen átmennek.
A 2024-es év egyik legnagyobb újítása, hogy csak a TOP 3 pontszámot elérő szakembereket rangsorolják, míg a többi jelentkező külön rangsor nélkül, Signature elismeréssel szerepel a tematikus listákon, és így pályázhatnak a TOP 40 elismerésére. Ez az újítás biztosítja, hogy a legjobb tehetségek valóban kiemelkedjenek, és lehetőséget kapjanak a nagyközönség előtti bemutatkozásra.
Az idei év másik nagy újdonsága a dedikált pénzügyi lista,
ami a pénzügyi és biztosítási szektor szakembereinek elismerését célozza, és új lehetőségeket kínál ezen ágazatok legjobb tehetségeinek bemutatkozására.
A Signature 40 frissességének alapja a különleges vándordíj jelleg. Az adott évi TOP 3 díjazott a következő évben a zsűriben, illetve az S40 kuratóriumban kap helyet, így formálhatják és alakíthatják a jövőbeli listákat. Ez a dinamikus rendszer biztosítja, hogy a díj mindig a legaktuálisabb szakmai trendeket tükrözze, és folyamatosan fejlődjön.
„A Signature 40 lehetőséget kínál arra, hogy a szakma legjobbjai közé tartozhass, és elismerést szerezz a munkáddal. Az alapítás óta sikeres gyakorlatnak megfelelően 2024-ben is csak a legkiemelkedőbb szakemberek kerülhetnek fel a listára, biztosítva, hogy a jövő marketing- és kommunikációs szakembereinek legjobbjait ünnepelhessük.” – mondta Vaszary Ádám, a díj alapítója.
A Portfolio a Signature 40 szakmai-és médiatámogatója. Jelentkezni ide kattintva lehet.
Címlapkép forrása: Signature 40