Kisvállalkozásokból is lehet sikeres céget építeni Magyarországon. Sok olyan vállalat van, amely egy műhelyből, egy garázsból, vagy egy kisüzemből indult, de mára már tőkeerős, piacán meghatározó, akár nemzetközi szinten is sikereket elérő céggé vált: nevezhetjük őket akár példaképeknek is. Közöttük bőven találunk olyanokat, amelyek nem feltétlenül vannak a gazdasági sajtó fókuszában, nem szólnak róluk a hírek minden nap, de mégis kiemelkedő teljesítményt nyújtanak nap, mint nap. A cikksorozat támogatója a Budapest Bank.
Sebő Gyula, a cég egyik alapítója – aki maga is több száz szabadalommal rendelkezik - a Portfolio-nak elmondta: a céljuk, hogy a világon minden jelentős kutyás termékeket forgalmazó boltban, webshopban jelen legyenek termékeikkel.
A cég signature terméke a kutyahám: a vezérigazgató szerint ez olyan eszköz, ami a legjobban kifejezi ember és kutya kapcsolatát.
A menedzsment egyik alapelve szerint a szövetgyártás és hevederkészítés, valamint a fém- és műanyagfeldolgozás kézben tartásával megvalósítható, hogy a JULIUS-K9 a kutya számára egy életre szóló terméket tudjon kínálni. A cég bevételének jelentős része az Európai Unió nyugati országaiból, az Egyesült Államokból származik, de a kínai piacon is jelen vannak saját vállalattal és kereskedelmi képviselettel.
A cégvezető szerint az idei év bebizonyította, hogy mekkora lehetőséget is rejt az, hogy a termékek Európában, Magyarországon készülnek. Ugyanakkor a tavaszi helyzet megmutatta, hogy beszállítói -és alapanyag-oldalról lehetnek sérülékeny pontok a cég gyártási folyamataiban. A koronavírus okozta gazdasági és társadalmi világleállás után a vállalat megrendelései tovább nőttek, a JULIUS-K9 azonnal reagált a világpiaci fejleményekre: új termékcsoportokat is létrehoztak, és részben átálltak a maszkok és védőfelszerelések gyártására.
A cikk megjelenését a Budapest Bank támogatta.
Címlapkép: Portfolio