Teljes konferenciaélmény a teraszon is, egész napos élő közvetítés, kültéri networking várja!
Éljük át együtt újra a Portfolio konferenciák személyes élményét és indítsuk be a rendezvényszezont.
Találkozzon ismét a szakmával már a teraszon is:
- a konferencia helyszínén hatalmas privát terasz áll csak a résztvevőink rendelkezésére
- a teraszon kivetítőn követheti élőben a konferenciát egész nap
- a szabad levegőn töltheti a kávészüneteket és az ebédszünetet is
- a teraszon megbeszélés, tárgyalás vagy kötetlen networking lehetőség áll rendelkezésére
Munkaerőpiac, ahogy a legnagyobb hazai vállalatok csúcsvezetői látják.
Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Tetszik vagy sem, a koronavírus-járvány az idei évben még velünk lesz, az alagút végén pislákoló fény pedig – az áhított fellélegzés mellett – újabb kihívásokat tartogat. Miközben a kényszer szülte akadályokat tavaly, kisebb-nagyobb sikerrel, szinte mindenki kötelezően megugrotta – komoly előrelépést téve, többek között az atipikus foglalkoztatási formák vagy épp a digitalizáció tekintetében –, a visszatérés sem lesz feltétlenül zökkenőmentes. Főként, hogy a szükségszerűen, egy huszárvágással bevezetett gyakorlatok kiértékelése még várat magára, és a várható nyitás ma még komoly kihívások elé állítja az üzleti döntéshozókat, ehhez pedig egyértelmű támaszt kell, hogy nyújtsanak a HR-szakemberek. A konferencia nyitószekciójában tulajdonosok, és csúcsvezetők segítségével járjuk körbe a hazai és régiós munkaerőpiac helyzetét, és keresünk válaszokat arra, hogy a jelenlegi kritikus helyzetben, HR szempontból, mi is kell a gazdasági növekedés, a termelékenység fenntartásához, illetve a hatékonyság javításához.
08:30 - 08:35
08:35 - 08:55
Nyitóelőadás: Aktuális munkaerőpiaci trendek Magyarországon
Előadó: Madár István, vezető elemző, Portfolio Csoport
08:55 - 09:15
A világ és benne Magyarország 2021-ben. HR trendek a számok tükrében. Milyen lesz a világ a Covid után?
Előadó: Baja Sándor, ügyvezető igazgató - Csehország, Magyarország, Románia, Randstad Hungary
09:15 - 10:15
Vezérigazgatói kerekasztal
Moderátor: Bán Zoltán, vezérigazgató, Net Média (Portfolio Csoport)
Beszélgetés résztvevői:
10:15 - 10:45
Kávészünet, networking
Munkaszervezés és home office a COVID-válság után.
Merre tovább? A koronavírus-járvány miatt, váratlan gyorsasággal alakult át a vállalati működés. Míg számos ágazatban egy huszárvágással lett a mindennapi munkamenet terepe a home office, addig számos szektorban a megváltozott munkaerőpiaci kereslet, és a létszámtervezés borzolta a kedélyeket. Mindeközben a válság arra is késztette a vezetőket, hogy átalakítsák a juttatások egy részét, a kommunikációt, a toborzási megoldásokat, azaz szinte minden HR folyamatot. De mi az, ami velünk marad? A kényszerhelyzet szülte gyakorlatokból mit kell, mit kellene majd végleg beépíteni a szervezeti kultúrába, és mitől szükséges búcsút vennünk? Mit akarnak a munkavállalók, és mit a menedzsment? Össze lehet egyáltalán hangolni a szerteágazó igényeket? A szekció ezekre a kérdésekre keresi a választ, és többek között kiderül majd az is, zsákutca-e a hibrid, vagy az A-hét/B-hét jellegű működés.
10:45 - 11:00
Fontosabb most a törődés mint a pandémia előtt volt?
11:00 - 11:15
Munkavállalói integráció: közös érdek, nem társadalmi felelősségvállalás!
Előadó: Halász Erika, senior manager, KPMG
11:15 - 11:30
A nagy újratervezés – vissza az office home-ba: tervezési stratégiák munkavállaló-barát irodahelyek kialakítására
Előadó: Kiss Ida, a tervezési osztály vezetője, DVM group
11:30 - 11:45
Toborzási trendek és stratégiák a Covid-válság után
Előadó: Toldi Gábor, SocialTalent CEE partner, DTC solution ügyvezető igazgató
11:45 - 12:30
Panelbeszélgetés: Mit, hogyan, mikor? Szervezeti kihívások a post-COVID korszak hajnalán.
Moderátor: Lukács Zsolt, Managing Partner, Telkes Consulting
Beszélgetés résztvevői:
12:30 - 13:30
Ebédszünet
Munkajogi kérdések és válaszok a COVID-válság után.
A tavalyi évben a veszélyhelyzet azonnali cselekvésre ösztönözte a munkáltatókat, nagy kérdés azonban, hogy a kényszerűségből elrendelt gyakorlatokból mi marad, mi maradhat meg hosszú távon. A válság utáni szervezeti működés alapköveinek letétele nem egyszerű feladat, hiszen ezek számos munkajogi bizonytalansággal (is) járnak. A kérdéseket ugyanakkor nem lehet tovább halogatni, hiszen a legtöbb szervezet életében hónapokon belül új időszak kezdődik. Ehhez pedig kiemelten fontos tisztában lenni a jogi lehetőségekkel. A konferencia III. szekciójában a legaktuálisabb munkajogi változásokat vesszük górcső alá szakértők segítségével.
13:30 - 13:45
Itt az új GDPR?!Ez a változás minden 50+ fős céget érint - Változnak a whistleblowing uniós és hazai szabályai!
Előadó: dr. Kopasz János, Senior Associate, Taylor Wessing
13:45 - 14:25
Helyzetek és gyakorlatok: a COVID-válság szervezeti, munkajogi és adójogi vonatkozásai
Moderátor: dr. Knall Petra (Mag. iur.), Senior Associate, Taylor Wessing
Beszélgetés résztvevői:
14:25 - 14:45
Kávészünet
Hogyan hat korunk népbetegsége a szervezeti kohézióra, és a hatékonyságra?
Kiégés: korunk népbetegsége. Nem egyszerű fáradtság vagy kimerültség, annál sokkal mélyebb társadalmi, és természetesen szervezeti probléma. És mint ilyen, nem lehet személyes problémaként kezelni, hanem komplex megoldások tárházát kell bevetni, hogy orvosoljuk a hatékony működést veszélyeztető helyzetet. Egy támogató szervezetnek ehhez újra kell hangolnia a munka fogalmát, ehhez pedig modern módszerekre van szükség. A szekció célja, hogy a ma olyannyira divatos Employee Experience Journey ne egy csak jól csengő, de megfoghatatlan buzzword legyen a HR szakemberek számára, hanem konkrét és gyakorlati iránymutatást kapjanak a megváltozott társadalom- és szervezetpszichológiai, és munkaerőpiaci környezetben.
14:45 - 15:00
A pszichés izoláltság transzformáló hatása az egyénre és a szervezetre on/offline térben
Előadó: Szirtes Hajnalka, szervezetpszichológus, IPS Kft.
15:00 - 15:25
Kiégés - valóban velejárója a kiváló teljesítménynek?
Előadók:
15:25 - 16:25
Panelbeszélgetés: Profitorientált felelősség: avagy mi fán terem a produktív munkavállaló?
Moderátor: Nagy Bálint, lapigazgató - vezető szerkesztő, Pénzcentrum, HelloVidék, Agrárszektor
Beszélgetés résztvevői:
16:25 - 16:30
Zárszó
A tehetségek szerepe az energiaipar átalakításában
13:30 - 13:40
Nyitóbeszéd: A MOL-csoport frissített stratégiája a tehetségekre és az innovációra épít
Előadó: dr. Bacsa György, a MOL Magyarország ügyvezető igazgatója, a MOL-csoport Stratégiai Operáció és Üzletfejlesztés ügyvezető igazgatója
13:40 - 14:10
Kerekasztal-beszélgetés: Az energiaipar átalakításával és elkötelezett munkatársakkal alapozhatjuk meg a zöldebb jövőt
Beszélgetés résztvevői:
14:10 - 14:20
14:20 - 14:25
Hulladékból érték - a körforgásos gazdaság szerepe a MOL-csoport stratégájában
Előadó: Petrényiné Szabó Krisztina, Downstream üzletfejlesztési vezető, MOL-csoport
14:25 - 14:30
Mérnöki projekt közgazdász szemmel – bioüzemanyagok és innováció a finomításban
Előadó: Zsótér Csaba, Ellátás és Trading Igazgató, MOL-csoport
14:30 - 14:35
Szén-dioxid-tárolás – hogyan lesz fenntarthatóbb a kutatás-termelés működése?
Előadó: dr. Csoma Anita Éva Ph.D., MOL Upstream Innovációs Vezető és MOL Magyarország Felszínalatti Folyamatok Vezető, MOL-csoport
14:40 - 14:50
Elektromos autók, hidrogén, megosztásos közlekedés? - az alternatív közlekedési formák és a mobilitás jövője
Előadó: Czikora Tamás, Csoportszintű Mobilitás Vezető, MOL-csoport
Fertig Balázs, a MOL Csoportszintű Toborzási vezetője mutat be részleteket a vállalat toborzási gyakorlatáról, a kiemelten keresett szakmákról és szakemberekről, a Growww frissdiplomás programról, valamint az aktuálisan megpályázható pozíciókról.
Gold támogató
Silver támogató
Bronze támogató
Hivatalos autókölcsönző partner
Exkluzív kávéspecialitásokat biztosítja
Médiapartner
Maximális biztonság és egészség szponzora
Accessibility Partner
Szervezés, lebonyolítás, információk
Szponzorációs lehetőségek
Tartalmi és szervezési kérdésekben