Prémium

Magyarországi premier: Először képviselteti magát szakmai eseményen a TikTok nemzetközi csapata (x)

PR cikk

Nemzetközi Top Speaker-ek váltják egymást az idén jubileumi 20. születésnapját ünneplő BrandFestival színpadán, október 28-29-én a Cinext Etele-ben. Több mint 100 előadó, számos nemzetközi szakember boncolgatja a Viselkedés-tudomány ernyőkoncepció mentén a márkaélmény-fokozás és a fogyasztói bevonás izgalmas kérdéseit, jelenségeit. Magyarországon először képviselteti magát szakmai eseményen a TikTok nemzetközi csapata.

A BrandFestival idei programjának célja, a Viselkedéstudomány (viselkedés-közgazdaságtani/pszichológiai) jelenségek márka-szintű bemutatása.

A „fogyasztói döntések” mögötti valódi motivációk megértésében segít a viselkedési-közgazdaságtan, amely mára egyre nagyobb teret kap az üzleti döntéshozatal és a reklámkészítés gyakorlatában.

Olyan ismert márkák alkalmaznak viselkedéstudománnyal foglalkozó szakembereket, mint a biztosítási iparág Revolutja-ként emlegetett Lemonade, a Spotify, Facebook, Instagram, Netflix, Apple, a World Bank, az Amazon, a Headspace, a Disney parkok és a Disney+.

Számos kognitív torzítás létezik, ami nagyban befolyásolja fogyasztói énünket, vásárlási döntéseinket. Az egyik ilyen a társadalmi bizonyítékok elve (socal proof). Döntési helyzetben az emberek sok esetben mások véleménye alapján döntik el, hogy mit válasszanak. Ez az elv ad felhajtóerőt a TikTok-nak is, hiszen „egyszerű user”-ként is milliós eléréseket generálhatunk az algoritmusnak köszönhetően; így ösztönözve érezzük magunkat az állandó kontent-gyártásra.

Top Speakerek

A nemzetközi TikTok csapatból a BrandFestival-on jelen lesznek Szappanos Nikolett, Operations Lead Hungary és Paula Kornaszewska, Head Of Operations Central and Eastern Europe.

Szappanos Nikolett: TikTok, Operations Lead Hungary - a leginnovatívabb TikTok-trendek ismerője.

Az előadással a hazai marketingpiacnak segítünk felfedezni a TikTok-ban rejlő hirdetési lehetőségeket, illetve, hogy hogyan tudják minél eredményesebben beépíteni a márkakommunikációba a hihetetlenül népszerű applikációt. Bemutatásra kerül többek között számos sikeres külföldi kampány és, hogy milyen márkacélok érhetőek el egy TikTok-kampánnyal.

A statisztikák alapján egyre népszerűbb a videó-megosztó itthon is, már nem csupán a tinik kedvenc tátogó és szinkronizáló applikációjaként funkcionál.

Iparági statisztikák alapján a megosztott rövid videókat és vicces klipeket napjainkban százmilliók követi figyelemmel, így nem meglepő, hogy a TikTok is kitermelte a sajt influenszereit.

Burak Özdemirnek 48,8 millió követője van. A séf főként a TikTok segítségével milliárdos bevételű étteremláncot gründolt a kicsiny vállalkozásából. Étterme, a Hatay Civilizations Table már Törökországtól Dubajig kínálja a csemegéit. Az influenszer becsült vagyona 11 millió dollár.

Adison Rae-t a TikTok sikere a filmvászonig repítette.  A 85 milliós követőtáborral rendelkező lány táncos videókkal kezdte, egy év alatt 5 millió dollárt keresett.

Jeremy Lynch-et a labdarúgás szerelmesei ismerhetik, futball-trükkjeivel és tökéletesen elhelyezett szabadrúgásaival szerzett hírnevet. 15 millió követője van a TikTok-on, becsült vagyona 5 millió dollár.

Nézettség-mágnes hatásban és vicc-faktorban talán mindenkin túltesz egy mémmé vált srác, aki pár hónap alatt bekebelezte az egész TikTok-ot. Ő Khaby Lame, a mára sztárrá avanzsált tartalomkészítő. Az egymásra licitáló, flancoló TikTok-videók trendjének tökéletes kifigurázása hozta meg a népszerűséget számára. Videói egytől egyig a humorról és a problémás élethelyzetek kifigurázásáról szólnak. A felvétel közbeni arcmimikája és kéztartása ikonikusnak mondható.

A TikTok üzleti funkcióját már a brandek is kezdik felismerni. Többek között a Chipotle, a Walmart, a Guess, az NBA, a Washington Post, a Red Bull, a Nickelodeon, a Maybelline a Converse, a Sizeer a lehető legteljesebb mértékben igyekeznek kihasználni a platform nyújtotta lehetőségeket.

Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozója 2021. október 28-29-én, a „Viselkedéstudomány” alapgondolata mentén elemzi a jövőt - számos nemzetközi Top Speaker és hazai előadó segítségével: http://brandfestival.hu/

(x)

GDPR

Nagy nyelvi modellek és adatvédelem

Az elmúlt bő másfél évben, mióta a ChatGPT széles körben elérhetővé vált, a nagy nyelvi modelleken (Large Language Model, LLM) alapuló megoldások hihetetlen tempóban váltak mind a munkahely

Kiszámoló

Olajkrízis várható Magyarországon?

Egy múlt heti hír nem annyira bolygatta fel az ország közvéleményét, mint kellett volna. Az ukránok megtiltották a Lukoilnak, hogy Ukrajnán keresztül szállítsák a kőolajat Európába. Az ukr

Holdblog

Mi az értelmetlen befektetés?

Értelmetlen befektetés az, ami a dráguláson kívül semmire sem képes? Vagy önmagában a drágulás tényétől máris nem lehet az? Egyik olvasónk vendégcikkben elmélkedik arról, lehet-e... The

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Európa legrosszabb rémálma válhat valóra Donald Trumppal – Tényleg Kamala Harris maradt a kontinens utolsó reménysége?
Díjmentes előadás

Kereskedés a magyar piacon kezdőknek

Minden, amit a hazai parkettre lépés előtt tudni érdemes.

Díjmentes előadás

Tőzsdei megbízások helyes használata

Kérdések és válaszok azzal kapcsolatban, hogy mire figyelj, ha kezdő befektető vagy!

Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Infostart.hu Infostart.hu

Eladó új építésű lakások

Válogass több ezer új lakóparki lakás közül Budán, Pesten, az agglomerációban, vagy vidéken.

Sustainable World 2024
2024. szeptember 4.
Követeléskezelési trendek 2024
2024. szeptember 18.
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
2024. szeptember 18.
Budapest Economic Forum 2024
2024. október 17.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet
NYITO_2023_Jazzpiknik_MohaiBalazs_2