Digitális kampányok vásárlását forradalmasítja a DisplayNOW.net
Reklámtörténetileg nem is olyan régen a kkv-k szakemberei még rengeteg időt fordítottak médiaajánlatok keresésével és kampányfoglalásokkal. Örülhettek, ha meg tudtak jelenni egy-egy nagyobb médium reklámfelületén. Idővel a magyar piacra is betörtek a külföldi, globális platformok, és azon felül, hogy leegyszerűsítették a folyamatokat, a kkv-k kisebb büdzséire is adtak hirdetési megoldást. A személyes reklámértékesítők munkájára épülő hazai médiatulajdonosok és sales house-ok viszont továbbra sem voltak érdekeltek a kisebb hirdetők kiszolgálásában – miközben a globális platformok 50 milliárd forintos piacot építettek Magyarországon erre a szegmensre a Magyar Reklámszövetség 2019-es becslése szerint. A Whitereport egyik friss elemzése alapján a COVID19 okozta válságból is a globális online platformok jöttek ki nyertesen. Előnyük pedig egyre növekszik az offline médiavállalatok negatívabb bevételi trendjeihez képest.
Az áprilisban, béta verzióban indult DisplayNOW forradalmasította az online médiavásárlást: megsegítve a kisebb szereplőket is. Webáruházukban minőségi, hazai online médiumok egyszerűen kosárba helyezhető hirdetési csomagjai érhetők el. Így egy kávézás ideje alatt, pár kattintással bárki elindíthatja digitális reklámkampányát, online előrefizetéssel, akár már nettó 50 ezer forintból.
Az új adtech platform egyik legnagyobb előnye, hogy alacsony bekerülési értéken nyújt hirdetési lehetőséget olyan cégek és vállalkozások számára is, amelyeknél eddig fel sem merülhetett, – a magasabb kampány árak, adminisztrációs-, médiatervezési- és vásárlási folyamatok bonyolultsága miatt – hogy reklámkampányt indítsanak a nagy hazai weboldalakon.
A DisplayNOW rendszerének köszönhetően a teljes adminisztráció és a kiadókkal való egyeztetések terheit is leveszik a hirdetők válláról. Az egyszerű online bankkártyás fizetés (vagy utalás) után a kampány napokon belül elindul, eredményei pedig valós időben ellenőrizhetők.
Tehát, az egyedi szolgáltatás összekapcsolja a kkv-k oldaláról jelentkező keresletet és a hazai prémium, jól célozható médiakínálatot. A DisplayNOW a globális platformokkal versenyez, ami egyrészt a hazai médiavállalatoknak kedvez, másrészt pedig azzal, hogy a hirdetők itthon adózó cégeken keresztül indítják kampányaikat, a magyar makrogazdaságra is kedvező hatással van.
A webshop, már az induláskor több mint 120 csomag, köztük például a Portfolio, az Index, a Street Kitchen, a Femina, a Goal.com, HRPortál és a WEBBeteg hirdetési lehetőségeit tartalmazza!
(x)