Az OTP Ingatlanpont, az OTP Csoport ingatlanközvetítő vállalata 2011-ben kezdte meg működését és az elmúlt évek alatt meghatározó piaci szereplővé vált hazánkban. Ma már országosan több mint 60 irodában, mintegy 700 szakember biztosít teljes körű ingatlanközvetítői szolgáltatást és áll az ügyfelek rendelkezésére az otthonteremtést segítő pénzügyi megoldások széles körével. A cég idén nyáron teljesen új, a piacon jelenleg egyedülálló digitális szolgáltatásokat vezetett be. Ezzel az ügyfelek számára még kényelmesebbé és átláthatóbbá vált az ügyintézés, az értékesítőknek pedig több ideje marad az igények kiszolgálására. Az értékesítők tableten végzik az adminisztrációt és az OTP Bankban alkalmazott aláírópadokhoz hasonlóan azon kötik meg a megbízási szerződést is.
A cég honlapja új, letisztult dizájnt kapott, minden eszközön jól kezelhető, illetve több új funkcióval is bővült. Az egyik legfontosabb fejlesztés az ügyfelek számára új felhasználói élményt jelentő KAPCSOLATIPONT ügyfélfiók. Ennek használatával - akár vevőként, akár eladóként - betekintést nyerhetnek az ingatlanközvetítés teljes folyamatába, az ingatlanközvetítő munkájába. Az interaktív felületen egyes adásvételhez kapcsolódó tevékenységek is végrehajthatók, mint például vételi ajánlat adása vagy elfogadása, időpont-egyeztetés ingatlan megtekintésre.
"A fejlesztéseink hamar népszerűvé váltak mind az értékesítők, mind az ügyfelek körében. A legjobbkor léptünk, a komplex digitális megoldásunk jelenleg egyedülálló a hazai piacon"- jelenti ki Dr. Hartlieb Balázs, az OTP Ingatlanpont Kft. ügyvezetője. "Nagy igény mutatkozik a teljesen átlátható működés, illetve a pontos és valós idejű információk iránt. Ügyfeleink számára a KAPCSOLATIPONT erre biztosít online megoldást."
A fejlesztések ugyanakkor nem váltják ki az ingatlanközvetítő szakemberek, tanácsadók munkáját. A folyamat középpontjában továbbra is ők maradnak: az évek alatt felhalmozott tapasztalatuk, tudásuk digitális megoldással nem pótolható. Viszont az már most megfigyelhető, hogy a felkészült szakemberek, a modern technológia segítségével, még magasabb színvonalú szolgáltatásokat tudnak nyújtani az ügyfelek számára.
(x)