Az ELMŰ-ÉMÁSZ eddig elsősorban Budapestre és környékére, valamint Észak-Magyarországra koncentrált, júniusban azonban kampányt indít a dunántúli és a tiszántúli kkv-szektor megnyerésére.
Az ország egyik legnagyobb energiaszolgáltatója által meghirdetett energiadíj-ajánlat rendkívül kedvező, de a döntésnél érdemes figyelembe venni más tényezőket is: ilyen például az ügyfélszolgálat színvonala és elérhetősége, a számlázás és a fizetés módja, feltételrendszere. A társaságcsoport az elmúlt évben jelentős fejlesztésekkel jól működő online ügyfélszolgálatot és saját elektronikus számlázási megoldást épített ki. Ügyfeleinek dedikált telefonos kapcsolattartót biztosít, és hatékony online ügyfélszolgálatot működtet. A felkészült munkatársak gyors és szakszerű válaszokkal segítik a vállalkozásokat azok fogyasztási szokásainak ismeretében.
Ráadásul az energiaszolgáltató teljes egészében átvállalja a kereskedőváltás bonyolult folyamatával járó adminisztrációs terhet és feladatokat, de persze fontos ismerni a jelenlegi szerződés paramétereit, a felmondási időt, amely a vállalkozást az aktuális szolgáltatóhoz köti.
Az energiaköltségek csökkentése nem csak a vállalkozások terheit mérsékli, de jelentősen növelheti versenyképességüket is. Ehhez azonban a jó szerződés mellett átfogó energiahatékonysági intézkedésekre is szükség lehet. Az energiaszolgáltató szakértő munkatársai segítenek az energiatakarékossági lehetőségek feltárásában is. Az átfogó vizsgálat eredményeként készült jelentés akár azonnali megtakarítást is jelenthet az energiafelhasználásban, de energiahatékonysági beruházási javaslatokkal, megtérülésszámításokkal is támogatják a vállalkozások energiaköltségeinek lefaragását.
Az ELMŰ-ÉMÁSZ több mint 100 éves tapasztalatára támaszkodó országos terjeszkedése és az új konstrukció minden érintett számára komoly előnyökkel járhat.