November 14-én délelőtt, a Personal Hungary megnyitóján került sor a 2012 Legjobb Szervezetfejlesztési Projektje Díj átadására. A pályázatot a spring Messe Management Gmbh., a Personal Hungary szakkiállítás szervezője, valamint a Szervezetfejlesztők Magyarországi Társasága (SZMT) együttesen hirdette meg 2012. áprilisában.
A Magyar Telekom díjnyertes projektje a szolgáltatói kiválóság fejlesztését tűzte ki célul a gazdasági területen. Kutatások is alátámasztják, hogy a vállalaton belüli szolgáltatói kultúra alapvetően meghatározza a külső ügyfelek irányába megnyilvánuló viselkedést. Nemcsak az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégákon múlik, hogy a Magyar Telekom ügyfeleit magas színvonalon szolgálja ki, minden munkatárs hozzájárul ehhez háttér támogatóként is. Ezen gondolat mentén építette fel szervezetfejlesztési programját a Magyar Telekom. A program segítségével a vállalat valódi eredményeket ért el.
A gazdasági eredmények mellett a szervezetfejlesztés alapértékei különös hangsúlyt kaptak a döntőbe került projektek értékelésében: a rendszerszemléletű megközelítés, a valós felelősségvállalás és belső elköteleződés erősítése, az őszinte és konstruktív kommunikáció, a folyamatszemlélet, a tapasztalati tanulás, a tanácsadó hitelessége, valamint az alkalmazott szervezetfejlesztési megközelítés és módszertan tudatossága egyaránt fontos szempontot jelentett.
(x)