Az AERA Property & Destination idén is megrendezi desztináció marketing workshopját. Az egy évvel ezelőtt indított sorozatot abból a célból hívták létre, hogy a hazai desztináció marketing kommunikáció és stratégiai gondolkodás működő nyugat-európai minták mentén az értékteremtésen alapuló piaci siker felé vigye a magyar településeket és városokat.
Az egynapos workshop fókuszában a városok márkázása áll. Nemzetközi és hazai szakértők bevonásával arra keresik a választ, hogy a desztináció marketing szemléletével miképpen lehet az aktív munkaerőért, a turistákért és a befektetőkért folytatott globális versenyben egy-egy településnek, városnak a mind gyorsabban változó fogyasztói tendenciákkal sikeresen megbirkóznia.
A rendezvényen a városmárkázási modellek, hatékonyan működő üzleti metódusok fényében terítékre kerülnek olyan aktuális problémák is, mint a Budapest brand nemzetközi piaci helyzete, a budapesti kerületek és a főváros viszonya, és a turisztikai marketing lehetőségei a vidéki települések számára.
Az eseményre elsősorban a magyar települések vezetőit és döntéshozóit, turisztikával, valamint befektetés-ösztönzéssel foglalkozó szakembereket várnak. Emellett szívesen látnak minden, a témában érintett kommunikációs szakembert és felsőfokú tanulmányait folytató hallgatókat is.
(x)