A bank lakossági és privát banki ügyfeleit több mint fél éve kiszolgáló új Internet Banking rendszer májusban a kis- és középvállalkozások számára is minden funkciójával elérhetővé vált. A magánszemélyek pénzügyi tranzakcióik - többségében forint átutalás és betétlekötés - 45%-át már a DirektNet-en keresztül intézik. A pénzintézet folyamatosan fejleszti, és további funkciókkal egészíti ki a rendszer szolgáltatási körét.
A Raiffeisen Bank most akciót hirdet azon jelenlegi és új ügyfeleinek, akik 2004. június 3. és július 10. között aktiválják a DirektNet szolgáltatást. Hárman azok közül, akik az akcióra jelentkezve július 10-ig legalább két pénzügyi tranzakciót végeznek a rendszerben, Hewlett-Packard notebookot kapnak ajándékba. Számukra így nem csupán a DirektNet, hanem a notebook által biztosított kényelem és szabadság is elérhetővé válik.
A Raiffeisen Bank 1999 óta nyújtja on-line banki szolgáltatásait a világhálón keresztül. Internet Banking megoldása az elsők között volt a magyarországi internetes banki szolgáltatások körében. A gyors technikai fejlődés, valamint az ügyfelek növekvő igényeinek figyelembevételével a bank 2003 őszén lecserélte korábbi rendszerét a világszinten is rendkívül korszerű informatikai alapokon nyugvó, a közeljövő elvárásainak is megfelelni képes DirektNet Internet Banking rendszerre.
A Raiffeisen DirektNet szolgáltatás számos elismerést kapott. 2002-ben a "Legígéretesebb internetes bank", 2003-ban a "Magyarország legjobb vállalati/intézményi internetes bankja" (Global Finance pénzügyi szaklap), valamint a "Legjobb pénzügyi portálfejlesztésért" díjakat nyerte.
(X)