Budapesten a Fiat 500-at, városon kívül a Peugeot 3008-at és 308-at használták a leggyakrabban a wigo felhasználói 2023-ban, akik egy év leforgása alatt közel 8 millió kilométert tettek meg az autókkal - tájékoztatta az AutoWallis Csoporthoz tartozó autómegosztó a Portfolio-t.
A legújabb trendek szerint egyáltalán nem biztos, hogy megéri egy városi lakosnak autót fenntartani, mikor az az idő nagy részében csak áll az utcán, viszi a költségeket, és közben foglalja a parkolóhelyet. Éppen ezért egyre többen használnak autómegosztási szolgáltatást a külföldi nagyvárosokban és Budapesten, ami a városi mobilitás jelentős átalakulását hozza magával. Korábban Share Now néven futott a legnagyobb budapesti carsharing szolgáltató, mely az AutoWallis Csoport általi felvásárlás után ma már wigo carsharing néven működik, és egy jelenleg nagyon izgalmas, dinamikusan fejlődő piacon operál. A wigo mint mobilitási márka jövőjéről, az autómegosztási piac helyzetéről, a városi mobilitásról és a fenntarthatóságról kérdeztük Székely Gábort, az AutoWallis befektetői kapcsolatok és ESG igazgatóját, valamint Koralewsky Márkot, a wigo carsharing vezérigazgatóját.
Röst Gergely matematikus és kollégái modellezik a helyzetet.
Az MBH Bank agrárvezetője szerint a száj- és körömfájás miatt át kellene írni az állattartó telepeket érintő pályázatokat is.
Kemény nap vár a forintra, az EKB kamatdöntése már csak jutalomjáték lesz.
Nagymamáink receptjével ér el nemzetközi sikereket a magyar márka.
Egyre nő a közvetett veszteség, a tejiparban és a sertéságazatban is jelentősek a fennakadások.
Geopolitikai fegyver kerülhet az EU kezébe.