Magyarországra is megérkezett a Subaru Crosstrek, a gyártó közepes SUV-ja, amely Amerikában már letette a névjegyét. Az állandó összkerék- és hibridhajtással a szalonokba kerülő modell az XV-t váltja, amelyhez képest kinézetben és méretben nem sokat változott, de a beltérben és a lemezek alatt jelentős a fejlődés. A Subaru Magyarországon különleges jelenség az utakon, a tengerentúl és Ázsia a meghatározó piacai, Európában mindössze 30 ezer darabot értékesítenek évente. A ritka, mára már kuriózumnak számító technológiai megoldásokat felvonultató autó nem a menetdinamikájával, annál inkább kényelmével, és az egészen kiemelkedő tereptulajdonságaival tűnik ki a sűrű mezőnyből. Míg méretben és árban sok a versenytárs, valójában nagyon kevés modell tud hasonló tulajdonságokat felvonultatni a piacon, mint a Crosstrek, igaz, ennek ára is van. Az autót Ausztriában próbálhattuk ki, és néhol a tesztpályán megremegett a lábunk, de az autó egyszer sem hagyott cserben, megmutatta igazi értékeit. A márka globális jelmondata: „Confidence in motion”, tükörfordításban: „Magabiztos a mozgásban”, de az olyan kis piacokon, mint Magyarország sokkal találóbb lenne a: „Különc autó, különc vásárlóknak”
Mégsem rendezik meg a New York-i Nemzetközi Autókiállítást a delta variáns aggasztó terjedése miatt – közölték a szervezők.
Már jövőre létrehozhat egy közös vállalatot a Toyota és a Panasonic elektromos autókhoz való akkumulátorok gyártására.
A japán Kyodo hírügynökség belső vállalati forrástól kapott tájékoztatást idéző értesülése szerint a Subaru Corp. 2021-ben viszi piacra Japánban első teljesen elektromos autó modelljét.
Visszahív több mint 660 ezer személygépkocsit és városi terepjárót a Subaru a fékrendszer hibája miatt az Egyesült Államokban.
A Subaru speciális helyet foglal el a világ autógyártói között, és a piaci helyzete is különleges. Szinte minden modellje négykerék-hajtású, és nem csak mondvacsinált módon, hanem valóban. Ennek megfelelően a "hétköznapi" változatokat inkább a hegyes, hosszú téllel, havas időszakkal jellemezhető országokban kedvelik, míg a vadabb, kifejezetten dinamikus kiviteleket szerte a világban.
Folyamatosan frissülő hírfolyamunk.
Visszakapják az önkormányzatok a területeket.
Az ukrajnai háborúról, az EU-val ápolt viszonyról és a magyar gazdaságról is beszélt a kormányfő.
Gyorgyevics Benedekkel, a Városliget Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.
Miért csökken a közvetlen külföldi tőkebefektetések volumene?
Meddig nőhet még?