A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 22 millió forintos bírságot szabott ki a Magyar Telekomra, amiért tisztességtelenül népszerűsítette ügyfelei körében egyes, hűségvállaláshoz kapcsolódó mobilnet-kedvezményeit.
Nagy botrányt kavart az Egyesült Államokban, hogy a világ legnagyobb sörgyártója, az Anheuser-Busch InBev Dylan Mulvaney transznemű influenszerrel készített közös reklámkampányt, sokan ugyanis bojkottálják a sörgyártó termékeit, részben emiatt már nem a cég egyik legfontosabb söre, a Bud Light az első az amerikai sörpiacon, írja a Reuters.
Egészen új megközelítést alkalmazott egy kínai autógyártó, miután egy harckocsi segítségével sajátságos „törésteszten” igyekezett bizonyítani saját gyártmányainak ellenállóképességét – számolt be a vezess.hu.
Elon Musk újabb meredek húzást engedett meg magának a Twitter vezetőjeként tegnap, miután állítólag azt mondta az alkalmazottaknak egy rendkívüli értekezleten, hogy nem zárja ki, hogy a vállalat csődöt fog jelenteni a következő évben.
A WPP közölte, hogy nem fizet osztalékot a 2019-as eredménye után, visszavonja a 2020-as előrejelzését, valamint a részvényvisszavásárlási programját is törli, mivel a koronavírus miatt egyre több ügyfél mondja vissza a reklámkampányait. A cég költségcsökkentési terveről is beszámolt, amellyel 800 millió fontot takaríthatnak meg idén.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 1,8 milliárd forint bírságot szabott ki a Telenor Magyarország Zrt. 2017 októberében lezárult, kedvezményes készülékvásárlási lehetőségét tartalmazó Telenor Blue tarifacsomagokat hirdető reklámkampánya miatt. Erre reagált most a Telenor.
Friss híreink a háborúról pénteken.
Összefügghetnek az orosz jelentések.
De a kormány terveinek számos pontja pozitív hatással lehet.
Megkezdődött az építkezés.
A Tesla-főnök korábban demokrata szavazó volt.
A vártnál gyászosabb GDP-adat a forintot is megütötte.
Hogy fog kinézni a Kongresszus?