A tatai állomáson a felsővezeték meghibásodása akadályozza a közlekedést, ezért Tatabánya és Almásfüzitő között szünetel a vonatforgalom. Jelentős késésekre, akár több órával hosszabb eljutási időre és pótlóbuszos átszállásra is kell számítani pénteken a késő délutáni, kora esti órákban a győri fővonalon - közölte a Mávinform az MTI-vel.
Az Útinform információi szerint a nyugatról keletre tartó tranzitforgalom hatalmas megterhelést jelent az úthálózatra.
Átszállás nélküli vasúti kapcsolatot jelentett be az ukrán fővárosba a MÁV.
A pályafelújítás várhatóan fél évig tart Szentgál–Városlőd-Kislőd szakaszon, az utasok közlekedését azonban ez idő alatt is, részben autóbuszokkal biztosítja Veszprém és Ajka között a MÁV-csoport, olvasható a vonatkozó közleményben.
Rossz híreket közölt a MÁV, egyes elővárosi, InterCity és nemzetközi vonatok menetideje 20-40, akár 40-60 perccel is meghosszabbodik.
Határidőre befejeződött a miskolci fővonal 27 kilométeres szakaszának a felújítása, ez kevesebb késést, nagyobb megbízhatóságot és akár 5 perccel rövidebb menetidőt hozhat – közölte a MÁV.
A Miskolcról érkező Tokaji InterCity enyhe ütközést szenvedett a budapesti Keleti pályaudvaron, amikor a vágány végi ütközőbaknak koccant. Az incidens során két utas megsérült, a helyszínelés a MÁV közlése szerint a Keleti pályaudvar vonatforgalmában fennakadást nem okozott.
Hétfő délelőtt Onga állomásnál egymással szemben haladt két vonat, ám a mozdonyvezetők időben észlelték a helyzetet, így elkerülték az ütközést.
A MÁV-csoport vezérigazgatója, Hegyi Zsolt vasárnap közzétett videóüzenetében ismertette a december 15-én életbe lépő új vasúti menetrend részleteit. A vezérigazgató hangsúlyozta, hogy az idei változások jóval szerényebbek lesznek a korábbi évekhez képest.
Az informatikai rendszer hibája miatt várhatóan 10-20, esetenként 20-40 perces késéssel indulnak a vonatok a kiindulási állomásokról - közölte a Mávinform hétfő este a Facebook-oldalán.
A budapesti Déli pályaudvar átmenetileg nem fogad és nem indít vonatokat, ezért az onnan induló járatok esetében jelentősen hosszabb eljutási időre kell számítani - közölte a Mávinform hétfő délután az internetes oldalán.
Késésekről és menetrendváltozásokról számolt be hétfő reggel a Mávinform. Miközben több helyen helyreállt a menetrend, más vonalakon jelentősen nő a menetidő.
Felgyorsítják és kibővítik a MÁV-nál az országos haváriaközpont tervét, hogy január elsejétől már teljes funkcionalitással, fedje le országosan a vasúti és az autóbuszos közlekedést egyaránt - közölte a MÁV-csoport vezérigazgatója szombaton a közösségi oldalára feltöltött videójában.
Éjjelig is elhúzódhat a felsővezeték-szakadás miatti helyreállítás Kelenföldnél, de korlátozással várhatóan még péntek este megindulhat a vasúti közlekedés a székesfehérvári és a pusztaszabolcsi vonalon - közölte a Mávinform a honlapján.
Váltóhiba akadályozza a forgalmat vasárnap reggel a budapesti Nyugati pályaudvaron, ezért a ceglédi vonalon néhány vonat esetén változásokra kell számítani - közölte a Mávinform a Facebook-oldalán.
Ismét két vágányon járnak a vonatok Martonvásár és Tárnok között, így fokozatosan csökkennek a késések a székesfehérvári vonalon, amit az okozott, hogy délelőtt egymással szemben haladt ugyanazon a vágányon két vonat – írja az MTI.
Ez áll a döntés mögött.
Szabotázs történhetett?
Telefonon egyeztetett a két ország vezetője.
Pontosította korábbi utasítását az elnök.
Hiába a megújuló energia, ha továbbra is üzemelnek a szénerőművek.
Az exit pollok szerint.
Jelentős kifizetések várhatók.
Még nincs késő, ha hiszel Trump ígéretének.
Ez is egy létező forgatókönyv.