Lesodródott az úttestről és megpördült egy autó az M6-os sztrádán, Bölcske magasságában - írja a Katasztrófavédelem.
Letették az M6 autópálya befejező szakaszának alapkövét, a hiányzó 20 kilométeres szakasz 2024 elejére készülhet el, 88,6 milliárd forintból - közölte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Hamarosan elkezdődhetnek az M6 autópálya befejezését jelentő Bóly-Ivándárda közötti szakaszon a kivitelezési munkálatok, mivel az ezt célzó közbeszerzési eljárás ajánlattételi határideje június 30. volt és már a területszerzés is 98%-os arányú – írja társoldalunk, a HelloVidék. A lap a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) szakembereit kérdezte a horvát határig tartó beruházás aktualitásairól és ennek során kiderült az is, hogy a horvát oldalon már megkezdődött az Eszék és a magyar határon lévő Pélmonostor közötti autópálya-szakasz építése. Mindez néhány éves távon nagy előnyöket jelent majd a magyar autósoknak, akik a dél-horvát tengerpartokra igyekeznek az M6-oson át. Emellett az is lényeges, hogy folytatódik az „M60 Pécs-Barcs országhatár közötti szakasz előkészítése” projekt keretein belül az M60 gyorsforgalmi út tervezése is, amely szintén egészen a magyar–horvát határig vezet majd.
Elindul a magyar M6-os autópálya folytatásának számító észak-horvátországi térségben egy 17,5 km-es szakasz megépítése Eszék és Pélmonostor között és mindez a további fejlesztésekkel együtt néhány év alatt oda vezet majd, hogy a Budapest felől a horvát tengerpart déli szakaszára, Dalmáciába igyekvők az M6-oson át 1-1,5 órát és mintegy 150 km-t spórolnak majd ahhoz képest, mintha a szokásos Letenye-Zágráb útirányon mennének – mutat rá cikkében a Magyar Nemzet.
Hírfolyamunk az orosz–ukrán háborúról.
Ilyen helyzetben van most a Fekete-tengeri Flotta.
Hogy látja a cég jövőjét az elnök-vezérigazgató?
Bindulhat a trükközés?
Európa versenyképességi mutatói mély válságról árulkodnak.