Van egy luxustermék, amelyből Magyarország globálisan piacvezető, a világ termelésének 80 százalékát adja, ám az elmúlt bő egy évben a kibocsátása harmadával esett vissza. Ez a hízott libamáj. A főként a turizmusban és vendéglátásban értékesített prémium máj piacát tavaly tavasszal napok alatt küldte padlóra a koronavírus, és jól mutatja az ágazat gondjait, hogy a teljes összeomlás csak egy másik járvány, a madárinfluenza miatt maradt el. A novemberi lezárások viszont már az éttermeken ütöttek nagyot – akadt olyan top étteremtulajdonos, amely bevétel nélkül élt egész télen, de a családjával hónapokig libamájat ettek.
Vegyesen alakult a 2020-as év első fele és a legdrágább és különlegesebb luxustermékek piacán. Voltak olyan termékek, amik sokkal kisebb érdeklődést kaptak, máshol az online árveréseknek köszönhetően megmaradtak az eladások, a whiskyk és táskák iránt viszont szinte berobban a kereslet - a Knight Frank elemzése alapján.
A műtárgy.com eheti cikke annak jár utána, hogy mik az okai annak, hogy 2018-ban az olyan luxustermékek, mint a műtárgyak, ritka borok, veterán autók és különleges gyémántok hozama túlszárnyalta a részvényekét és a kötvényekét.
Cikkünk folyamatosan frissül az orosz-ukrán háború legfontosabb híreivel.
Alaposan tanulmányozták az ukrán mérnökök.
Mindenkinek megvan a preferált jelöltje.
Engedi ezt a költségvetés?
Mi lesz az állampapírpiaci célokkal?
Miért nem kötvényt bocsátottak ki?