A Microsoft tárgyalásokat foglal a Discorddal, a közösségi platform több mint 10 milliárd dolláros felvásárlásáról – írja a Bloomberg. Ha az üzlet létrejön, akkor meg van rá az esély, hogy a Discord prémium szolgáltatást, a Nitrot a Microsoft az Xbox-féle előfizetős szolgáltatásba, a GamePassba integrálja, ami nagy löketet adhat az előfizetői szám növekedésének.
Sosem látott érdeklődés övezte a Cyberpunk 2077 megjelenését a gamervilág részéről: voltak, akik azt várták a lengyel CD Projekt Redtől, hogy a világ legjobb számítógépes játékát dobják a piacra december 10-én. Gyorsan bebizonyosodott, hogy ez nincs így: a látványos játék annyira bugos, hogy Xboxon és Playstation 4-en gyakorlatilag játszhatatlan. A fejlesztőcég részvényárfolyama összeroppant, most megy a tűzoltás a menedzsment részéről, akiknek egyszerre kell a játékosok és a tulajdonosok felé is magyarázkodniuk. Pedig sokak szerint a Cyberpunk 2077 nem rossz játék, egyszerűen csak túl sokat vártak tőle.
Vizsgálják a League of Legends nevű videojátékot fejlesztő Riot Games és a Fortnite-ot fejlesztő Epic Games adatkezelési gyakorlatait az amerikai hatóságok. Azért szálltak rá a cégekre, mert mindkét vállalatban tulajdonrésze van a Tencentnek, az egyik legnagyobb kínai techcégnek – értesült a Bloomberg bennfenteseken keresztül.
Öt kínai és két maláj állampolgár ellen emelt vádat az amerikai igazságügyi minisztérium, amiért több mint 100 vállalat ellen kibertámadásokat hajtottak végre – írja a BBC.
A Microsoft xCloud néven indít felhő alapú, streamelt mobilos játékszolgáltatást szeptemberben – jelentette be Phil Spencer, a Microsoft Xbox üzletágát vezető ügyvezető alelnöke.
Felhevítheti Kína két legnagyobb techcége közt a rivalizációt az, hogy az ázsiai ország feszített tempóban vezeti be az 5G-t, ami elsősorban a videójáték-piacon hozhat felfordulást - írja a Financial Times.
Összesen 30 millió dollárt, az első helyezettnek 3 millió dollárt fizettek ki egy hétvégi e-sport versenyen, egy amerikai tinédzser lett a Fortnite nevű játék világbajnoka.
Magyarországon stabilan magas, 60% körüli azok aránya, akik videojátékoznak - derül ki az eNET 2018 szeptemberi kutatásából. Bár érdemben nem nőtt a videojátékosok köre, viszont, akik játszanak, egyre többet költenek videojáték vásárlásra, illetve a játékhoz kapcsolódó hardver és periféria beszerzésre is. Mindeközben folyamatosan nő azok száma is, akik okostelefonon játszanak, megerősítve ezzel a mobiltelefon elsődleges játékplatform szerepét - olvasható az eNET közleményében.
Intenzív szakaszában van a háború.
Kevés részletet osztottak meg.
Német katonák mehetnek akár Ukrajnába is.
Fordulnak a szelek Washingtonban.
Gyorgyevics Benedekkel, a Városliget Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.
Miért csökken a közvetlen külföldi tőkebefektetések volumene?
Meddig nőhet még?