Eredményes a „Lidl a magyar beszállítókért” program – tájékoztatta a Portfolio-t az áruházlánc. A program lényege, hogy magyar gyártók, beszállítók élelmiszertermékeit külföldi áruházakban is forgalmazzák. Mint megtudtuk, a hazai tejtermelők közel 16 milliárd forint értékű tej és tejtermékeket értékesítettek az áruházlánc külföldi üzleteiben az elmúlt gazdasági évben. Ez azt jelenti, hogy a Lidl partnerei összesen 40-féle magyar tejterméket exportálnak.
India veszi fel az orosz Urals olajtípus exportjának túlnyomó részét, míg a rangsorban a második helyet Törökország vette át Kínától a Reuters hírügynökség olajpiaci kereskedőktől kapott tájékoztatás és a Refinitiv Eikon kereskedelmi platform adatai alapján végzett számításai alapján.
Már a tizedik egymást követő hónapban csökkent a svájci óragyártó ágazat eladása novemberben, a visszaesés azonban kisebb volt az októberinél, elsősorban a kínai keresletnövekedés hatására.
Cikkünk folyamatosan frissül.
Az amerikai külügyminiszter nyilatkozott.
Mutatjuk a lehetőségeket és a buktatókat.
A hatóságok azonnal intézkedtek.
Szijjártó Péter beszélt erről.
Estek a piacok a beszéd hatására.
Nagymamáink receptjével ér el nemzetközi sikereket a magyar márka.
Egyre nő a közvetett veszteség, a tejiparban és a sertéságazatban is jelentősek a fennakadások.