Május 9-én, az Akváriumban rendezi a Portfolio Csoport a GEN Z Fest-et: a rendezvény egyik pontjaként fiatal vállalkozók pitchelhetik ötleteiket a mentoroknak: Fränk Barbarának, Jendrolovics Máténak, és Sárospataki Albertnek. Figyelem! A jelentkezés hamarosan zárul!
A Pesti Vigadóban mutatták be a BDPST Group hoteleket és gasztronómiai egységeket összefogó ernyőmárkáját, a BOTANIQ Collectiont és annak hűségprogramját, a BOTANIQ Benefitet. A márkához olyan hotelek és gasztronómiai egységek tartoznak, mint a BOTANIQ Turai Kastély, a tarcali Andrássy Kúria & Spa és a sárvári Melea - The Health Concept –, de a jövőben további egységekkel bővül majd az ernyőmárka.
A Nike lett a legértékesebb márka a világon a ruházati cikkek és kiegészítők kategóriájában a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat összegzése szerint. A listán a világ 50 legértékesebb ruházati márkája szerepel.
Az Apple-t megelőző Amazon lett a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance 2023-es Global 500 ranglistája alapján. A dobogó harmadik helyét most is a Google foglalja el.
A vállalati evolúció következő lépéseként a T-Systems még szorosabbra fűzi kapcsolatát a Magyar Telekommal – mondta el a Portfolio-nak Gonda Gábor, a T-Systems Magyarország Zrt. vezérigazgatója, a Magyar Telekom Nyrt. vállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettese. A vezető szerint mindez a nemzetközi trendek és a piac fejlődésének irányába mutat, a vezetékes és mobil konvergencia után a telekommunikáció az IT-val együtt tud értéktöbbletet kínálni az ügyfeleknek. A változás fő célja, hogy a Telekom a nagyvállalati szegmensben is képes legyen egy szerződésben, egy számlával kínálni telco- és IT szolgáltatásokat.
MBH Bank Nyrt. néven működik majd tovább a 2023 májusában egyesülő MKB Bank Nyrt. és Takarékbank Zrt. - jelentette be a Magyar Bankholding. Mérlegfőösszeg alapján az MBH Bank a második legnagyobb magyarországi bank lesz több mint 10 ezer milliárd forintos mérlegfőösszeggel és mintegy 2,3 millió ügyféllel, piacvezető lesz a vállalati hitelezésben és az agrárfinanszírozásban.
A Facebook azt tervezi, hogy a jövő héten megváltoztatja a cég nevét - a lépés célja, hogy az új név tükrözze a vállalat metaverzum kiépítésére való összpontosítását, állítja egy, az ügyet közvetlenül ismerő személy. Emellett azért is kézenfekvő lehet a rebranding, mert segíthetné a Zuckerberg által célul kitűzött futurisztikus munka elkülönítését a sorozatos vizsgálatoktól és a finoman szólva sem kedvező társadalmi megítéléstől, amely jelenleg a Facebookot a közösségi platform működése miatt éri. Hasonló névváltoztatást láthattunk egyébként már korábban más tech-óriásoknál is, például a Google-nél.
A Property Investment Forum 2021 konferencia Marketing & Branding workshopjának keretében Ipacs Géza, grafikus, az Apacs Stúdió ügyvezetője és Unger Zsolt, az Unger & Partners ügyvezetője számoltak be a branding egyre fontosabb szerepéről.
A koronavírus-válság miatti folyamatos gazdasági bizonytalanság nemcsak a bankok bevételét és nyereségét, hanem a márkaértékét is jelentősen megtépázta. A Trading Platforms UK által kielemzett adatok alapján 2020-ban több mint 23 milliárd dollárral csökkent a 10 legnagyobb globális bank összesített brandértéke. A koronavírus hazájában, Kínában eközben zavartalanul híznak tovább a bankok.
Az eddig tudottak fényében nem iszlamista motívum állhat a háttérben.
A súlyos mértékű légszennyezettség kezeléséhez is nélkülözhetetlen az elektrifikáció.
Itt van, amit tudni lehet.
Folyamatosan frissülő hírfolyamunk.
Gyorgyevics Benedekkel, a Városliget Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.
Miért csökken a közvetlen külföldi tőkebefektetések volumene?
Meddig nőhet még?