Nyolc hotelt és gasztronómiai egységet fog össze az ország legújabb turisztikai márkája

Nyolc hotelt és gasztronómiai egységet fog össze az ország legújabb turisztikai márkája

A Pesti Vigadóban mutatták be a BDPST Group hoteleket és gasztronómiai egységeket összefogó ernyőmárkáját, a BOTANIQ Collectiont és annak hűségprogramját, a BOTANIQ Benefitet. A márkához olyan hotelek és gasztronómiai egységek tartoznak, mint a BOTANIQ Turai Kastély, a tarcali Andrássy Kúria & Spa és a sárvári Melea - The Health Concept –, de a jövőben további egységekkel bővül majd az ernyőmárka.

Kiderült, melyik a világ legértékesebb ruhamárkája

Kiderült, melyik a világ legértékesebb ruhamárkája

A Nike lett a legértékesebb márka a világon a ruházati cikkek és kiegészítők kategóriájában a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat összegzése szerint. A listán a világ 50 legértékesebb ruházati márkája szerepel.

Telekom branddel folytatja a T-Systems

Telekom branddel folytatja a T-Systems

A vállalati evolúció következő lépéseként a T-Systems még szorosabbra fűzi kapcsolatát a Magyar Telekommal – mondta el a Portfolio-nak Gonda Gábor, a T-Systems Magyarország Zrt. vezérigazgatója, a Magyar Telekom Nyrt. vállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettese. A vezető szerint mindez a nemzetközi trendek és a piac fejlődésének irányába mutat, a vezetékes és mobil konvergencia után a telekommunikáció az IT-val együtt tud értéktöbbletet kínálni az ügyfeleknek. A változás fő célja, hogy a Telekom a nagyvállalati szegmensben is képes legyen egy szerződésben, egy számlával kínálni telco- és IT szolgáltatásokat.

Bejelentették a szuperbank új nevét!

Bejelentették a szuperbank új nevét!

MBH Bank Nyrt. néven működik majd tovább a 2023 májusában egyesülő MKB Bank Nyrt. és Takarékbank Zrt. - jelentette be a Magyar Bankholding.  Mérlegfőösszeg alapján az MBH Bank a második legnagyobb magyarországi bank lesz több mint 10 ezer milliárd forintos mérlegfőösszeggel és mintegy 2,3 millió ügyféllel, piacvezető lesz a vállalati hitelezésben és az agrárfinanszírozásban.

Megváltoztathatja a nevét a Facebook

Megváltoztathatja a nevét a Facebook

A Facebook azt tervezi, hogy a jövő héten megváltoztatja a cég nevét - a lépés célja, hogy az új név tükrözze a vállalat metaverzum kiépítésére való összpontosítását, állítja egy, az ügyet közvetlenül ismerő személy. Emellett azért is kézenfekvő lehet a rebranding, mert segíthetné a Zuckerberg által célul kitűzött futurisztikus munka elkülönítését a sorozatos vizsgálatoktól és a finoman szólva sem kedvező társadalmi megítéléstől, amely jelenleg a Facebookot a közösségi platform működése miatt éri. Hasonló névváltoztatást láthattunk egyébként már korábban más tech-óriásoknál is, például a Google-nél.

Térdre kényszerítette a Nyugat leghatalmasabb bankjait egy Kínából elszabadult aprócska bajkeverő

Térdre kényszerítette a Nyugat leghatalmasabb bankjait egy Kínából elszabadult aprócska bajkeverő

A koronavírus-válság miatti folyamatos gazdasági bizonytalanság nemcsak a bankok bevételét és nyereségét, hanem a márkaértékét is jelentősen megtépázta. A Trading Platforms UK által kielemzett adatok alapján 2020-ban több mint 23 milliárd dollárral csökkent a 10 legnagyobb globális bank összesített brandértéke. A koronavírus hazájában, Kínában eközben zavartalanul híznak tovább a bankok.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Ügyfélkapu-mizéria: egy újabb szolgáltatás kiesése fenyeget ügyintézési káosszal
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.