Kigyulladt és sodródik egy járműveket szállító teherhajó az Atlanti-óceánon, fedélzetén több ezer prémium- és luxusautóval, amelyeknek Európából kellett volna eljutniuk az Egyesült Államokba.
A Bentley 2,5 milliárd fontot (körülbelül 3,4 milliárd dollárt) tervez elkölteni a következő évtizedben, hogy 2030-ra 100 százalékosan elektromos luxusmárkává váljon – közölte a 102 éves autógyártó a CNBC tudósítása szerint.
Már a Covid legsúlyosabb hónapjaiban is sokan beszéltek arról, hogy ha egyszer túl leszünk a nehezén, akkor több iparágban nem az lesz a kérdés, hogy a korábbi értékesítési számok hogyan lesznek megközelíthetők, hanem az, hogy mennyivel szárnyalják túl az eladások a korábbi csúcsokat. Most egymás után jönnek a példák, új rekordot ért el a luxusautók eladása 2021-ben.
Világszerte egyre szigorúbb károsanyag-kibocsátási szabályoknak kell megfelelniük az autógyártóknak, ráadásul a legfontosabb stakeholdereknek, a vásárlóknak, a beszállítóknak, üzleti partnereknek is meg kell mutatniuk, hogy nem csak a működésük, de a termékeik is fenntarthatók, ennek része az, hogy egymás után mutatnak be részben vagy teljesen elektromos autókat. A trend a luxusszegmenst sem kerüli el, a Bentley most bemutatta a márka legújabb luxusmodelljét, az új Flying Spur Hybridet.
Az élet csupa megalkuvás, akkor legalább az autónál ne legyen az. Ez is lehetne a Bentley mottója, amely olyan autókat kínál, ahol kis túlzással nem számít a gyártási költség, itt a legjobb hozzávalókból készítik a degusztációs menüt, a legkülönlegesebb fa, bőr, fém kerül sok esetben kézzel megmunkálva az autókba. Ki ne szeretne jó illatú fa és bőr belsőben, tökéletes csendben, akár 300 felett kvázi siklani az út felett? Itt a végeredmény egy olyan autó, amit nagyon sokan szeretnének, de csak nagyon kevesen engedhetnek meg maguknak. Sok szempontból ez a végállomás, innen szinte minden visszalépés lesz. A Bentley Flying Spur járt nálunk teszten.
A Bentley Motors Roóz Balázst jelölte ki azonnali hatállyal a vállalat új európai regionális igazgatójának.
Majdnem minden negyedik dolgozóját elbocsáthatja a Bentley – jelentette be a luxusautó-gyártó pénteken. A cég az ezerfős leépítést a koronavírus-járvány miatti nehézségekkel indokolja.
Milyen egy 100 millió forintos luxuskabrió? Pont olyan, mint amilyennek lennie kell. Veszettül gyors, ha kell, hörög, ha kell halkan siklik, benne minden felhasznált anyag extra minőségű, ami fának néz ki, az fa, ami fémnek, az fém, ami bőrnek, az bőr. Százméterekről vágyat ébreszt, és minden részletével vigyorgásra késztet. Vezettük a Bentley kabrióját, a Continental GT Convertible-t.
Jól sikerült 2018 a Volkswagen csoportnak, pedig kihívás volt bőven: dízelbotrány, perek, WLTP-átállás, kereskedelmi háború, hogy csak néhányat említsünk. Az eladások új csúcsra mentek, rekordot ért el a Volkswagen, a Seat, a Skoda, a Porsche és a Lamborghini is. Nagyot mentek a városi terepjárók is, tavaly a konszern minden negyedik eladott autója egy SUV volt.
Veszteséges a Bentley, a Volkswagen felügyelőbizottságában kezd elfogyni a türelem.
A Bentley Motors hivatalosan megnyitotta legújabb márkakereskedését, a Bentley Budapest Magyarország első Bentley kiállítóterme. Az új létesítmény nem csak magyarországi, hanem regionális szerephez is jut, tekintettel arra, hogy több szomszédos ország számos területéhez a budapesti a legközelebbi Bentley márkaképviselet.
A Tesla jelentős versenyelőnyre tett szert az elektromos autózásban, egyre nagyobb darabszámban gyártott modelljeivel és ambiciózus célkitűzéseivel pedig egyre erősebb versenyre kényszeríti a riválisait. Az autógyártók nem is tétlenkednek, az utóbbi időben hatalmas erőfeszítéseket tesznek azért, hogy ledolgozzák hátrányukat és megőrizzék piaci pozícióikat.
Az európai vásárlók körében tomboló dízelundor, a WLTP-menetciklus és a valós vezetési körülmények között elvégzett kibocsátási tesztek, valamint az egyre szigorodó környezetvédelmi előírások hatására egymás után döntenek úgy az autógyártók, hogy előbb-utóbb száműzik a dízelmotorokat autóikból. Most a Bentley jelentette be, Európában felhagy a dízeles Bentayga értékesítésével.
Sok pénzre lesz szüksége a következő években a Volkswagennek, ezért is vinné tőzsdére teherautógyártóit Traton név alatt. A tranzakció sokak fantáziáját megmozgatta, mivel őrült érték van a konszern cégeiben, egyik-másik gyártó tőzsdei bevezetésével sokat kereshetne a Volkswagen. A Commerzbank összerakott egy modellt arról, melyik cég mennyit ér a konszernen belül.
Hogy gyorsulhat egy kamion 5 másodperc alatt százra? Hogy lehet az, hogy a világ leggyorsabb terepjárója 6000 köbcentis benzinmotorral is hangtalanul megy? A mérnöki tudás csúcsa vagy beteg dolog? Miért hagytuk, hogy így legyen?
A Porsche Inter Auto Hungaria 2018-tól a Bentley autóit is forgalmazza Magyarországon. A tervekben az szerepel, hogy évente legalább tíz autót adjanak el.
Folyamatosan frissülő hírfolyamunk.
Visszakapják az önkormányzatok a területeket.
Az ukrajnai háborúról, az EU-val ápolt viszonyról és a magyar gazdaságról is beszélt a kormányfő.
Gyorgyevics Benedekkel, a Városliget Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.
Miért csökken a közvetlen külföldi tőkebefektetések volumene?
Meddig nőhet még?