Budapest több kerületében változnak a parkolási zónák: Újbudán és Zuglóban új fizetős területek jelennek meg, míg más kerületekben a meglévő rendszer marad érvényben vagy a kizárólagos lakossági parkolóhelyek számát növelik - írta meg az enbudapestem.hu.
Felhatalmazta a kormány a külgazdasági és külügyminisztert, hogy a Rákosrendező fejlesztés kapcsán véglegesítse az Egyesült Arab Emírségekkel kötendő megállapodás szövegét - írja a Népszava. Emellett a gazdasági megállapodás bemutatott szövegével egyetértve elrendeli a megállapodás kihirdetéséről szóló törvénytervezet benyújtását az Országgyűlésnek. Ezzel egyidőben a projektről Horváth Csaba, a XIV. kerület polgármestere is megszólalt.
Részletes interjút adott a Telexnek Balázs Attila, a Bayer Construct Zrt. vezérigazgatója, amelyben többek között a lakáspiaci folyamatokról és a Zuglóban épülő óriásprojektjükről is beszélt. Az interjúban elárulta, mi kell ahhoz, hogy egy lakóingatlan-fejlesztés iránt erős legyen a vásárlói kereslet és miért alakították át a zuglói projektjüket az eredeti elképzelésekhez képest.
Grandiózus építkezés zajlik Zuglóban, ahol a Bayer Construct Zrt. kivitelezésében egy új városnegyed épül. A projekt során egy 168 lakásos társasház, bevásárlóközpont és irodaházak valósulnak meg. A beruházás első elemeként a társasház átadása 2024 második negyedévében várható.
Javában zajlik az építkezés a Bosnyák tér szomszédságában, ahol egy nyolc épületből álló projekt épül. A Zugló Városközpont nevű projekt keretében egy lakóépület és bevásárlóközpont, valamint hét irodaépület valósul meg - írja a Magyar Építők. A lap most képeken és egy videóban mutatta be, hogy állnak a grandiózus beruházás munkálatai.
Megveszi az állam a Zugló Városközpont Ingatlanfejlesztő Kft. grandiózus projektjét - írja Hadházy Ákos bejegyzése alapján a 24.hu. A beruházásért - amellyel korábban mi is többször foglalkoztunk - az állam 244 milliárd forintot fizet.
2023. május 1-től bevezetik a fizető parkolási rendszert Zuglóban a Fogarasi út – Nagy Lajos király útja – Bánki Donát utca – Padlizsán utca – Kerepesi út által határolt területen. Munkanapokon 8–18 óra között óránként 300 forint a díj.
Lakossági fórumon ismertette a Bayer Construct Zrt. Zugló új városnegyedének módosított terveit. A beruházó elmondta, hogy a városnegyedben jelentősen módosul az iroda és lakóépületek aránya. Az eredetileg tervezett 950 lakás helyett az új terv szerint csak 168 lakás épül, ami mellé 10 000 négyzetméteren bevásárlóutca, 130 000 négyzetméteren iroda és 42 000 négyzetméteren parkosított terület létesül. Az épületek köré 550 fát telepítenek, valamint további 185 fát a megújuló közterületeken helyeznek el.
A már sok éve húzódó zuglói városközpont-projekt most újabb változás előtt áll, az Építész Fórum információi szerint a korábbi hírekkel ellentétben a főváros is beszállhat a beruházásba.
Nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű üggyé nyilvánította a kormány a Bosnyák tér és a Rákos-patak közötti területen megvalósuló többfunkciós ingatlanfejlesztést - írja a Magyar Közlöny. A projekt, amire Zugló új központjaként hivatkoznak a Bayer Construct csoport kivitelezésében, a következő években szakaszosan valósul meg.
Azok után, hogy áprilisban a projekt megkapta az építési engedélyt, július elején már a beruházás következő két ütemének a környezetvédelmi engedélyezési eljárását is elindította a Zugló-Városközpont Ingatlanfejlesztő Kft. - írja a Népszava. Mindeközben már a terület rozsdaövezetté való nyilvánításán is dolgozik a projektcég, az első ütem területén pedig már betonüzemet is felállítottak.
Megkapta az építési engedélyt Budapest legújabb városnegyed-fejlesztése, a Bosnyák téren épülő Zugló City Centre-projekt - vette észre az Építészfórum az Építésügyi és Örökségvédelmi Főosztály hirdetményében. Mint arról már korábban beszámoltunk, a Bosnyák tér és a Rákos-patak között, egy közel héthektáros területen épül Zugló új központja, aminek kivitelezését a magyarországi Bayer Construct csoport szakaszosan fejleszti.
Még néhány hónap, és rajtol az évtizedeket meghatározó városfejlesztés Zuglóban. A régi gyártelep érzetét keltő területeket új lakóházak és irodaépületek váltják le, amik között bevásárlóutca, éttermek, boltok, és rengeteg zöldfelület ad teljesen új arculatot a környéknek. Néhány látványtervet már bemutattunk a világhírű Zaha Hadid építésziroda terve és a Bayer Property fejlesztésében megvalósuló városközpontról, most pedig Király Márton, a Bayer Property szenior projekt menedzsere mutatta be a 8 éven át tartó zuglói beruházás legérdekesebb részleteit. Megtudtuk, hogy hány új lakás épül, hol használnak majd előregyártott elemeket, melyik lesz a projekt első épülete, de még azt is, hogy milyen új szolgáltatások várják majd a környékbelieket.
Elkészültek a Rákosrendező fölötti hídról és a kapcsolódó úthálózatról szóló tanulmánytervek, amelynek alkalmából tervismertető fórumot tartottak pénteken – derül ki a Budapest Fejlesztési Központ (BFK) közleményéből. Az eseményen többek között a BFK vezérigazgatója, Vitézy Dávid ismertette az elképzeléseket, amelyek azért kiemelt jelentőségűek, hiszen Budapest két legnépesebb kerülete, Angyalföld és Zugló között teremtenek majd új villamosos, trolibuszos, közúti, kerékpáros és gyalogos kapcsolatot, továbbá vasúti átszállópont is épül majd.
Ahogy korábban mi is megírtuk, november 23-án lakossági fórumot tartottak a XIV. kerületi Bosnyák tér és Rákos-patak közé tervezett zuglói új városközpont fejlesztése kapcsán. A fórumról a Telex részletes beszámolót tett közzé, melyből a fejlesztési tervekkel kapcsolatos fontosabb számok is kiderültek.
A Zaha Hadid Architects mesterterve alapján valósul meg az új zuglói városközpont, rengeteg zöld területtel, energiahatékony épületekkel, és a környékbeli építészeti megoldásokkal hasonló stílusban. Tegnap már röviden beszámoltunk a projekttek kapcsolatos legfontosabb információkról, most azonban a 44 országban aktív, közel 1000 nagyberuházást megtervező építésziroda igazgatóját is megkérdeztük, hogy miként tekint az első magyarországi projektjükre. A korábbi néhány látványterven túl, most újabb fotókat is mutatunk arról, hogy milyen lesz 2029-re a Bosnyák tér és környéke.
Friss adatok érkeztek a magyarok fizetéséről.
Igaz, nem okozott meglepetést.
Járhatatlan utak, balesetek, vonatkimaradás, BKK-problémák.
Nagy összegben kell finanszírozniuk a befektetőknek a kormányokat.
Izgalmakban most sincs hiány.
Több, az iparág számára kedvező jelölt is esélyes a posztra.
Az eszkaláció lépéskényszerbe hozta a honvédelmi minisztériumot.
Mi lesz a nyugdíjakkal?
Hogy látja a cég jövőjét az elnök-vezérigazgató?