Beszélgetünk arról, milyen hatással van a koronavírus a pénzügyi kommunikációra és marketingre, szó lesz a szükséges és felgyorsított fejlesztésekről, és természetesen betekintést nyerhetünk az elmúlt egy év munkafolyamataiba is.
Mik voltak a pénzügyi szektor termékeinek eddig bevált kommunikációs, kreatív és értékesítési stratégiái? Mit és hogyan kellett áttervezni annak érdekében, hogy alkalmazkodni tudjanak a rendkívüli helyzet miatt kialakult, folyamatosan változó körülményekhez? A beszélgetések résztvevői megvitatják majd a szektor tapasztalatait, az új kommunikációs és értékesítési stratégiák térnyerését az elmúlt egy évben, és bemutatják, hogy mik a 2021-es prioritások a szektor marketingtevékenységében.
Előadóink lesznek:
- Arun Arora, Partner, McKinsey Paris
- Bacsó Gergely, Partner, McKinsey & Company
- Horváth Magyary Nóra, kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Csoport
- Nagy Zoltán Péter, marketing és kommunikációs igazgató, OTP Bank
- Szabó Andrea, Marketing és PR Igazgató, Erste Bank Hungary Zrt.
- Lengyel Zoltán, Marketing, PR és Digitális terület, területvezető, Sberbank Magyarország Zrt.
- Smid Beáta, kommunikációs igazgató, Citi
- Szinai Ádám, Marketingkommunikáció és PR vezető, CIB Csoport
- Tölgyes Orsolya, Kommunikációs vezető, Budapest Bank Zrt.
Vegyen részt online eseményünkön és ismerjen meg új, izgalmas és sikeres stratégiákat a Portfolio segítségével!
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött!